تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815239495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییرات 33 درصدی در لیگ یک منتفی شد! :: ورزش سه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تغییرات 33 درصدی در لیگ یک منتفی شد!
اگر سهراب بختیاری زاده از تیم نفت مسجد سلیمان کنار گذاشته می شد تغییرات در کادر فنی تیم های دسته اولی به 33 درصد می رسید!

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته میزان تغییرات در کادر فنی تیم های دسته اولی 60 درصد بود که رکورد جالب توجه و شاید هم تاسف برانگیزی بود و این نشان می دهد مربیان در لیگ یک امنیت شغلی ندارند و بعد از کسب چند نتیجه بد برکنار می شوند. یا به عبارت ساده تر در دسته اول برنامه ریزی بلند مدت و فرصت به مربیان معنی ندارد.
می رفتیم تا آخرین تغییر را در تیم نفت مسجد سلیمان شاهد باشیم. سهراب بختیاری زاده به طور شفاهی از مربیگری این تیم کنار گذاشته شد اما دوباره به تیم برگشت. سهراب این طور گفته بود باشگاه حاضر نیست نامه برکناری را به صورت مکتوب در اختیار وی قرار دهد و طبیعی بود که وی بماند و بر اساس قراردادی که دارد به وظیفه خود در این تیم عمل کند.
نفت مسجد سلیمان با گذشت 12 هفته از بازی ها با کسب 12 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. میانگین کسب امتیاز این تیم از هر بازی یک امتیاز بوده است. با توجه به اینکه 22 هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده دور از ذهن نیست میزان تغییرات در کادر فنی تیم های دسته اولی در فصل جاری  به 60 درصد و یا حتی بیشتر برسد.
البته تغییر در کادر فنی تیم ها اجتناب ناپذیر است و در فوتبال حرفه ای هم مرسوم است اما اشکال برکناری مربیان در فوتبال ایران میزان تغییرات است و اینکه به عنوان اولین راهکار برای برون رفت از بحران استفاده می شود در حالی که در فوتبال حرفه ای اخراج مربی آخرین راهکار است و تیم وقتی وارد بحران می شود ابتدای راهکارهای دیگر برای تغییر وضعیت استفاده می شود. از همه مهمتر حمایت از مربی در چنین روزهایی است که معنی پیدا می کند اما در فوتبال ایران در روزهای نتیجه گیری از مربی حمایت می شود!
اشکال تیم های دسته اولی که این همه درست به تغییر در کادر فنی می زنند این است که ابتدای فصل روی جذب مربی به اندازه کافی مطاله و واکاوی ندارند. ادامه این روند بی شک به ضرر لیگ یک است و موجب فراری دادن مربیان جوان می شود و از همه بدتر اینکه مربیان شاخص ترجیح می دهند که بیرون بنشینند به جای اینکه در لیگ یک مربیگری کنند.  



08:15  1395/08/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن