تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799939849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشگاه نقش جهان اصفهان می تواند دیدارهای ملی را میزبانی کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ورزشگاه نقش جهان اصفهان می تواند دیدارهای ملی را میزبانی کند
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: ورزشگاه نقش جهان اصفهان آماده میزبانی دیدارهای تیم ملی فوتبال است و کی روش نیز در این خصوص بازدیدی از این ورزشگاه خواهد داشت.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی مدبر امروز در یک برنامه تلویزیونی افزود: هیچ مانعی برای بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان در دیدارهای لیگ برتر و حتی مسابقات تیم ملی وجود ندارد.
وی در خصوص حادثه باد بردن تعدادی از صندلی های ورزشگاه نقش جهان در روز افتتاحیه گفت: تعدادی از صندلی ها بنا به روال کاری برروی جایگاه مستقر سپس نصب می کنند.
وی اظهار داشت: زمانی که این کار در حال انجام بود سیستم حفاظت برای برگزاری مراسم افتتاحیه ورزشگاه را تحویل گرفته و مانع کار کردن کارگران شدند که در روز افتتاحیه با توجه به وزش باد حدود 50 صندلی جا به جا شد.
مدبر همچنین با اشاره به اینکه 30 هزار متر مربع چادر برای سقف ورزشگاه نقش جهان نیاز است، یادآور شد: 10 هزار متر مربع چادر موجود است و 10 هزار مترمربع دیگر خریداری و وارد کشور شده و مابقی نیز طی دو ماه آینده خریداری خواهد شد و نصب چادرها طبق قرارداد تا 6 ماه دیگر به پایان خواهد رسید.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش جهان در یک مرحله با 43 هزار صندلی به بهره برداری رسیده بود گفت: بنا به دلایلی که من نمی دانم در آن زمان مقرر شد که ظرفیت این ورزشگاه به 75 هزار نفر افزایش یابد.
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود معارضین را یکی از دلایل اصلی طولانی شدن روند ساخت ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد و گفت: علت دیگر روند کند تزریق بودجه بود که خوشبختانه بعد از سال 92 و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و حمایت محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان، بودجه ساخت این ورزشگاه بطور مرتب پرداخت شد.
وی ادامه داد: از سال 93 این ورزشگاه طی قراردادی برای تخصیص اعتباری به مبلغ 30 میلیارد تومان به شرکت فولاد اصفهان واگذار شد و از سال 94 عملا کار ساخت این طرح ملی آغاز شد، بطوری که طبقه اول آن کاملا تخریب و ورزشگاه برابر با آخرین آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا ساخته شد.
وی هزینه ساخت ورزشگاه نقش جهان را در مجموع 85 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 30 میلیارد تا سال 93 و 35 میلیارد تومان نیز طی 18 ماه گذشته هزینه شده که 15 میلیارد تومان دیگر برای کارهای باقیمانده هزینه خواهد شد و در مجموع ارزش این ورزشگاه حدود 300 میلیارد تومان است.
مدبر ادامه داد: دولت و به خصوص «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری همواره حامی ورزش بوده و با اینکه بودجه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کم است اما همواره به صورت کامل به ما تخصیص داده می شود که این امر نشان دهنده توجه ویژه دولت به ورزش است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز فردی اجرایی و خوش سابقه و ورزش را کاملا می شناسد و در استان ها کار کرده اند و حضور او در کمک دولت موثر خواهد بود.
وی در بخش دیگری خاطر نشان کرد: برای اتمام طرح های ملی که این شرکت در دست ساخت دارد سه هزار و 700 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم تا طی سه سال آینده تحویل دهیم و ضمن آنکه امسال بودجه 500 میلیارد تومانی برای این شرکت در نظر گرفته شده است.
ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان دومین ورزشگاه فوتبال کشور روز چهارشنبه هفته جاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و وزیران ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، اقتصاد، کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست پس از گذشت 27 سال از آغاز عملیات ساخت این ورزشگاه، به بهره برداری رسید.





۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن