تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرانی: پورحیدری از صادق‌ترین افراد فوتبال ایران بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مهاجرانی: پورحیدری از صادق‌ترین افراد فوتبال ایران بود
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: منصور پورحیدری از صادق‌ترین افراد فوتبال بود و من از درگذشت وی خیلی متأثر شدم.
آفتاب‌‌نیوز : حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد درگذشت منصور پورحیدری گفت: از شنیدن این خبر بسیار متاسف و متاثر شدم. باید ضایعه درگذشت پورحیدری را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت بگویم. او یکی از صادق‌ترین آدم‌های فوتبال ایران بود. خودش و همسرش از خدمتگزاران جامعه ورزش و فوتبال بودند.


وی ادامه داد: زمانی که من در دبی زندگی می‌کردم او هم مربی تیم نادی‌الخلیج (کلواح) در دبی بود و همیشه به من سر می‌زد.من خودم بازیکن استقلال بودم و پورحیدری نسل بعد از من در این باشگاه بود. واقعا از درگذشت او متاسف شدم.


سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به افتخارات منصور پورحیدری گفت: منصور از پرافتخارترین مربیان بود و یک بازیکن  خوب در سطح ملی. اینکه می‌گویند او پدر استقلال بوده کاملا درست است زیرا برای باشگاه استقلال خیلی زحمت کشید و جوانی و عمرش را در این باشگاه گذاشت. هیچ وقت به استقلال پشت نکرد. نسل استقلالی‌ها چه قدیمی‌ چه جدید همواره از او به عنوان یکی از بزرگان استقلال یاد خواهند کرد.


وی افزود: پورحیدری در ورزش صادق و پاک بود و همان روحش را در دوران بازیگری‌اش به نمایش می‌‌گذاشت و همواره به حریفانش احترام می‌گذاشت.






۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن