تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816454226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار مرگ بر آمریکا در محکومیت سیاست های دولت آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین :
شعار مرگ بر آمریکا در محکومیت سیاست های دولت آمریکاست

معبودی


شناسهٔ خبر: 3814662 - پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا بیانگر نفرت و اعتراض ملت ما به سیاست های استکباری دولت آمریکاست. به گزارش خبرنگارما حجت الاسلام علی معبودی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان گردان های الی بیت المقدس و رزمایش مدافعان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهارداشت: شعار مرگ بر آمریکا و شعارهای استکبارستیزی مردم انقلابی ما از امام راحل به یادگار مانده و نشانه توجه امام به مبارزه با استکبار جهانی است. وی افزود: حساسیت نسبت به تحرکات بدخواهان و بصیرت داشتن به فعالیت های تخریبی دشمنان باید با هوشیاری صورت گیرد تا دشمنان بدانندآمادگی کاملی برای مقابله با توطئه های دشمنان داریم. معبودی تصریح کرد: پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی میان نیروهای بسیج بزرگ ترین سرمایه برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی است.

وی گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا از سوی مردم ما در واقع عکس العملی به سیاست های ظالمانه دولت آمریکاست که همواره خیال حکومت بر ملت ها در سر داشته و ملت های مظلوم دنیا را در سلطه خود قرار داده و از حکومت های استبدادی و رژیم کودک کش عربستان حمایت کرده است. معبودی اظهارداشت: دولت آمریکا که در گذشته از گروه های تروریستی مانند منافقینی حمایت می کرد که کشتار بیش از ۱۷ هزار مردم بی گناه ملت ایران را در پرونده خود دارد امروز هم از گروه های تروریستی و تکفیری داعش و جبهه النصره حمایت های سیاسی و تسلیحاتی می کند. حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا کمی صداقت داشت و نسبت به تعهدات خود دربرجام متعهد بود فردای روز توافق  اموال توقیفی و بلوکه شده ایران را مصادره نمی کرد و اموال متعلق به مردم ایران را به سرقت نمی برد. وی گفت: امروز شاهدیم پس از برجام نه تنها تحریم های ظالمانه آمریکا برداشته نشده بلکه تحریم های دیگری  نیز وضع شده واموال ایران توسط آمریکا دوباره مصادره شده است.

ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم گفت: رزمایش فداییان حریم ولایت نمایش استکبار ستیزی است.
 
طاهرخانی تصریح کرد: هر ساله حضور پرشور دانش آموزان و بسیجیان جواب محکمی به یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی و برخی عناصر دل بسته و فریب خورده داخلی است که فریب شعارهای بزک کرده آمریکا را خورده اند. وی تاکید کرد: حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان در رزمایش مشترک فداییان حریم ولایت و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حاوی پیام مهمی برای دنیای استکباری است تا همگان بدانند فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت ایران جریان داشته و مردم همواره برای مبارزه با ظلم و ظالمان و حمایت از مظلومان آمادگی دارند. سرهنگ طاهرخانی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش فداییان حریم ولایت در استان قزوین یادآورشد: این مرحله از رزمایش با حضور ۱۳ گردان همزمان در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و سه شهرستان دیگر با ماموریت های مختلف کوی و برزن و عملیات شبانه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت محوله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ آمادگی آموزشی و نظامی نیروهای بسیج و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی رزمایش فداییان حریم ولایت برای حفظ روحیه جهادی و ایثار در۳ مرحله اجرا می شود که آخرین مرحله آن عملیات امداد و نجات خواهد بود. معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهارداشت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلام، ملت ایران آمریکا را دولتی استکباری و شیطان بزرگ می داند لذا باید مراقب باشیم و فریب چهره دروغینش را نخوریم و با تبعیت از ولایت فقیه و شناخت صحیح دشمن آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی حفظ کنیم.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن