تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817121372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه ایثارگری پیشتاز رشد هم‌زمان علم و ایمان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جامعه ایثارگری پیشتاز رشد هم‌زمان علم و ایمان باشد
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم پیشتازی توأمان جامعه ایثارگری در رشد هم‌زمان علم و ایمان گفت: ایثارگران برای دفاع از کشور و ارزش‌ها مبارزه کردند و امروز نیز یکی از مهم‌ترین راه‌های دفاع از کشور و موفقیت انقلاب، علم‌آموزی است.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه 9 آبان ماه در مراسم تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های برتر کشوری آزمون سراسری سال 1395 ضمن تقدیر از تلاش‌های داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های برتر و خانواده‌های آنان گفت: آن‌طور که در قرآن اشاره شده است، خداوند دو بال پرواز انسان را تزکیه و علم‌آموزی دانسته است و انسان‌ها برای رسیدن به کمال و قله رفیع سعادت باید از این دو بال استفاده کنند. یعنی انسان ابتدا باید خودسازی کند تا علم در مسیر درست استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های برتر حاضر در جلسه گفت: شما گام‌های خوبی در راستای علم‌آموزی برداشته‌اید، اما فراموش نکنید که در ابتدای مسیر علم‌آموزی قرار دارید و باید تلاش‌های خود را برای آموختن علم هر روز افزایش دهید. خوشبختانه شما عزیزان در خانواده‌هایی تربیت شده‌اید که تزکیه در آن نقش مهمی داشته است و با استفاده از این عنصر می‌توانید گام‌های پیشرفت را به‌خوبی بردارید.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: خانواده‌های ایثارگران در مسیر اعتقادات خود گام برداشته‌اند و با فداکاری‌های خود انقلاب را بیمه کرده‌اند و امروز فرزندان همین ایثارگران نیز برای اعتلای انقلاب در زمینه علم و دانش مشغول تلاش و مبارزه هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: در دنیای امروز کشورهایی موفق هستند که مردم آن‌ها دانش بیشتری دارند. جامعه بشری هرچه بیشتر پیشرفت کرده است نیاز به علم بیشتر شده است و امروزه توان علمی هر کشوری نقشی مؤثر در اقتدار آن کشور در سطح دنیا دارد. مقام معظم رهبری نیز همواره به اعتلای دانش در جامعه به‌خصوص در بین نخبگان تأکید بسیاری داشته‌اند و بی‌شک نقش نخبگان شاهد و ایثارگر در این بین بسیار با اهمیت است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با تأکید بر لزوم پیشتازی توأمان جامعه ایثارگری در رشد هم‌زمان علم و ایمان گفت: شهدا و ایثارگران برای دفاع از کشور و ارزش‌ها مبارزه و فداکاری کردند و امروز نیز یکی از مهم‌ترین راه‌های دفاع از کشور و موفقیت انقلاب، علم‌آموزی است و ارتقاء دانش ادامه مسیر شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های برتر کشوری در آزمون سراسری سال 95 نسبت به گذشته گفت: در کنکور سال 1394، 2 نفر از داوطلبان ایثارگر دارای رتبه‌های برتر بودند، اما در سال جاری 9 نفر از این عزیزان بدون استفاده از سهمیه موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند که قابل تقدیر است و امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه یابد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حال حاضر 182 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر و 53 هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر در کشور مشغول تحصیل هستند. بیش از 2 هزار نفر از عزیزان شاهد و ایثارگر نیز عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند و ممتازین تحصیلی جامعه ایثارگری نسبت به سال قبل 6 درصد رشد داشته‌اند که نشان‌دهنده ظرفیت علمی بالا در بین این جامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران را که همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است موضوع تحصیل فرزندان ایثارگران دانست و گفت: بنیاد همواره در کنار محصلان و دانشجویان شاهد و ایثارگر حضور دارد و امیدواریم همواره شاهد موفقیت‌های این عزیزان در حوزه تحصیل باشیم.





تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن