تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه بیشتر به مسائل فرهنگی در دستور کار صالحی امیری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیدرضا صالحی امیری؛ وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزراتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه 9 آبان ماه) با نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار نمایندگان شهرهای استان کرمان درخصوص مشکلات و نوافق زیرساختی فرهنگی در این شهرها و دیگر شهرهای  استان کرمان صحبت کردند و صالحی امیری برنامه‌های خود را به طور مختصر بیان کرد.

همچنین نیکزادی نماینده مردم بم در مجلس در این جلسه گفت: هر چند 13 سال از زلزله بم گذشته است اما آسیب‌های روانی، روحی و جسمی این واقعه تلخ  چند سال اخیر در میان مردم این شهر نمود کرده اما متاسفانه دولت های گذشته به دنبال از بین بردن تألمات روحی مردم نبوده‌اند.

وی ادامه داد: به جد دنبال تغییر فضای روحی مردم شهر بم هستم لذا از وزیر آتی فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهم اقدامات اساسی را در راستای شادی و نشاط مردم انجام دهند.

صالحی امیری نیز بیان کرد: توجه بیشتر به مسائل فرهنگی استان کرمان با توجه به پشتوانه قوی فرهنگی آن‌ها ضروری است لذا در اولین روزهای پس از دریافت رأی اعتماد دراین خصوص با کارشناسان شما مجددا جلسه خواهیم گذاشت.

۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن