تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815551403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تکرار نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در تهران
تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه دو دیدار تدارکاتی مقابل هم برگزار می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه پس از درخشش در جام جهانی فوتسال و حذف برزیل و پاراگوئه، در دیدار نیمه نهایی 4 بر 3 مقابل روسیه شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند که البته روس‌ها نیز در بازی پایانی برابر آرژانتین مغلوب شدند و به مقام دوم رسیدند.
ملی پوشان فوتسال ایران پس از کسب مقام سومی در جام جهانی و استراحت چند روزه به تیم‌های باشگاهی برگشتند و در سه هفته اخیر لیگ برتر به میدان رفتند اما قرار است با پایان بازی‌های هفته سیزدهم و نیم فصل به دلیل روزهای فیفا دی و انجام دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مسابقات 20 روز به وقفه بیافتد.
در این مدت کادر فنی تیم ملی ایران دو بازی مهم تدارکاتی با تیم ملی روسیه برگزار خواهد کرد تا بازیکنان دوباره پس از جام جهانی کنار هم جمع شوند و از هماهنگی قبلی دور نباشند.
اعضای تیم ملی امید و بزرگسالان روسیه روز سیزدهم آذرماه به تهران می‌آیند تا در روزهای پانزدهم و شانزدهم آذرماه با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ایران دو دیدار تدارکاتی برگزار کنند.

10:31  1395/08/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن