تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلادباخ و من‌سیتی مشتریان بالقوه تیم جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گلادباخ و من‌سیتی مشتریان بالقوه تیم جوانان
رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که حضور استعدادیاب های چند باشگاه مطرح اروپایی در بحرین همه نگاه ها را متوجه خود کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های قهرمانی زیر 19 سال آسیا در حالی به میزبانی بحرین برگزار شد که دو تیم ژاپن و عربستان با صعود به فینال این دوره فردا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف هم می روند، جدالی که می توانست به مصاف ایران با ژاپن تبدیل شود اما شکست 6-5 مقابل سعودی ها این فرصت را از شاگردان امیرحسین پیروانی گرفت تا به طلسم 40 ساله خاتمه ندهد.
رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اما این بار در حضور استعدادیاب های سرشناس از کشورهای مختلف اروپایی برگزار شد جایی که به نوشته سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نمایندگانی از باشگاه های مونشن گلادباخ آلمان، منچسترسیتی و لیورپول انگلیس، خرونینگن هلند، خنت بلژیک و ... در منامه حضور داشتند و تمام استعدادهای موجود در مسابقات را آنالیز می کردند.
ماریو وسن مدیر استعدایابی باشگاه مونشن گلادباخ در همین ارتباط گفت:« در سال های گذشته استعدادهای ناب زیادی از آسیا سر از آلمان در آوردند که از جمله آنها می توان به شینجی کاگاوا ژاپنی اشاره کرد و این نشان دهنده رشد استعدادهای ناب فوتبال در قاره آسیا است.بازیکنان آسیایی شخصیت تبدیل شدن به بازیکنان بزرگ را دارند و در کنار آن اخلاق و تاکتیک پذیری مناسبی نیز دارند». بنا به نوشته رسانه های مختلف این استعدادیاب آلمانی در سال 2010 در چین زمینه پیوستن متئو لکی مدافع حال حاضر تیم ملی استرالیا به باشگاه های آلمانی را فراهم کرد و حالا در صدد است تا زمینه پیوستن چند بازیکن دیگر را به باشگاه های بوندس لیگایی فراهم کند.  


 علاوه بر آلمانی ها استعدادیاب های انگلیسی نیز برنامه ویژه برای صید استعدادهای ناب آسیایی دارند و در سال های گذشته با حضور بازیکنانی همچون سون هیونگ مین از کره در تاتنهام، شینجی اوکازاکی در لستر سیتی و ... نشان دادند علاقمند به در اختیار گرفتن استعدادهای ناب آسیایی هستند به خصوص باشگاه منچسترسیتی که با هماهنگی با یک شرکت بزرگ نقل و انتقال بازیکن، به صورت کامل رقابت های قهرمانی آسیا را آنالیز کرد. گری ورتینگتون مدیر استعدادیابی باشگاه من سیتی در همین ارتباط گفت:« بازار فوتبال آسیا یکی از بزرگ ترین بازارهای جهانی و در عین حال ارزان است که سود هنگفتی در آن پنهان بوده و با کمی تیزهوشی می توان برد کرد. به همین خاطر ما رقابت های قهرمانی زیر 19 سال آسیا را به دقت آنالیز کردیم و نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد».
با این تفاسیر می توان منتظر بود تا استعدادهای ناب ایرانی که با تیم ملی جوانان موفق شدند علاوه بر کسب سهمیه جام جهانی، تا نیمه نهایی رقابت ها نیز بالا بیایند سر از باشگاه های بزرگ اروپایی در بیاورند، بازیکنانی که از نظر توانایی فنی قابلیت های بیشماری دارند.

12:41  1395/08/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن