تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821020397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان: رشته کشتی فرنگی در کردستان عقبه خوبی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:رشته کشتی فرنگی در کردستان عقبه خوبی دارد
خبرگزاری فارس: رشته کشتی فرنگی در کردستان عقبه خوبی دارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: رشته کشتی فرنگی در استان دارای عقبه خوبی است و در نظر داریم با حمایت و تلاش هیأت در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولائی شامگاه سه‌شنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران در میان اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور قرار گرفت.
در این حضور حامد جولائی با محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور دیدار کرد و وضعیت یوسف قادریان و سامان عزیزی اردونشینان کردستانی را از نزدیک جویا شد.
جولائی اظهار داشت: استان کردستان دارای استعداد و ظرفیت بالقوه ای در رشته کشتی فرنگی است که در صورت تلاش و ارتقای فنی خانواده ورزش کشتی می‌توانیم زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی را مهیا کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، استفاده از ظرفیت‌های مناسب استان در راستای توسعه این رشته را مهم و ضروری دانست و گفت: رشته کشتی فرنگی در استان دارای عقبه خوبی است و در نظر داریم با حمایت و تلاش هیأت در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم.
در ادامه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد، کشتی کردستان در صورت توجه بیشتر دارای پتانسیل‌های خوبی است که می‌تواند بیشترین نفرات را در اردوهای تیم ملی داشته باشد.
بنا اظهار داشت: بزرگان کشتی کردستان که همه آنها دارای فکر و سبک در کشور هستند این رشته ورزشی را یاری کنند تا استان دوباره به دوران اوج خود برگردد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: عناوین اخیر کسب شده رده پایه کردستان در رقابت‌‌های کشوری در صورت تلاش می تواند نویدبخش بازگشت دوران طلائی استان باشد. انتهای پیام/79004/ذ20

95/04/23 :: 00:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن