تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820284116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متلاشی شدن باند سرقت در آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: فرمانده انتظامی آستارا خبر داد: متلاشی شدن باند سرقت در آستارا ایلنا: فرمانده انتظامی آستارا گفت: اشخاص دستگیر شده در بازپرسی‌های به عمل آمده به 11 فقره سرقت اعتراف کردند.
متلاشی شدن باند سرقت در آستارا

به گزارش ایلنا از آستارا، فرمانده انتظامی آستارا ظهر امروز در تشریح جزییات مربوط به چگونگی متلاشی شدن باند سرقت در این شهرستان، اظهار کرد: براساس گزارش‌های واصله از مردم مبنی بر سرقت از منازل و خودروها، انجام تحقیقات پلیسی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی با بیان اینکه پس از استقرار و افزایش تیم‌های پلیسی در شهر، خودرو مورد استفاده سارقان شناسایی می‌شود، افزود: این افراد با یک خودرو تندرو و حضور در معابر مختلف شهر، اقدام به سرقت اموال مردم از منازل و خودروها می‌کردند. رسول عزیزی گفت: مأموران پلیس آگاهی آستارا پس از شناسایی خودروی مورد استفاده این اشخاص، مخفیگاه آنها را شناسایی کرده و با عملیات به‌موقع و ضربتی سارقان را غافلگیر و دستگیر می‌کنند.   وی خاطرنشان کرد: اشخاص دستگیر شده در بازپرسی‌های به عمل آمده به 11 فقره سرقت اعتراف کردندو افزود: مقدار زیادی از اموال و اقلام مسروقه مال باختگان در بازرسی‌های به عمل آمده از منزل و خودروی این اشخاص کشف و ضبط شده است. عزیزی دستگیرشدگان را 35 و 30 ساله عنوان کرد و گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مقام‌های قانونی و قضایی ارجاع شدند.

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ ۱۴:۰۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن