تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح جنایات آمریکا در مراسم۱۳آبان/حضور مردم دشمن را مأیوس می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران خبر داد:
تشریح جنایات آمریکا در مراسم۱۳آبان/حضور مردم دشمن را مأیوس می کند

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در تهران -3


شناسهٔ خبر: 3808563 - شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
استانها > تهران

.jwplayer{ display: inline-block; } تهران- رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران گفت: در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، جنایات آمریکا در منطقه و کشورهای مختلف جهان تببین خواهد شد. حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان یادآور حوادث مختلفی است که تحولات مهمی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد. رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با تأکید بر این نکته که تبیین حوادث ۱۳ آبان یک ضرورت انکارناپذیر محسوب می شود، افزود: تبیین حوادث ۱۳ آبان برای اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانانی که آن دوران را درک نکردند، بسیار مهم و حیاتی است. استکبارستیزی از اصول انقلاب اسلامی ایران است وی ادامه داد: اگر حوادثی که در تاریخ انقلاب اسلامی تأثیرگذار بوده، بیان نشود، آرمان ها و ارزش های انقلاب به فراموشی سپرده خواهد شد و دشمن به اهداف خود خواهد رسید. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با تشریح حوادث ۱۳ آبان اضافه کرد: ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است. محمودی با اشاره به این نکته که استکبارستیزی یکی از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حرکت امام راحل بر مبنای مبارزه با ظلم و استکبار پایه ریزی شد و به همین خاطر این ویژگی را باید یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی دانست.

آمریکا به عنوان نماد استکبار جهانی شناخته می شود رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با تأکید بر این امر که امروزه آمریکا به عنوان نماد استکبار جهانی شناخته می شود، گفت: امروز ردپای آمریکا در جنایات مختلف علیه بشریت در نقاط گوناگون جهان به خوبی مشاهده می شود. محمودی با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام اسلامی یادآور شد: آمریکا دشمن درجه یک برای ملت ایران محسوب می شود و همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این موضوع را به اثبات رسانده است. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر بدعهدی های آمریکا گفت: آمریکا همواره بدعهدی خود را نشان داده که نمونه آخر آن را می توان در اجرای برجام مشاهده کرد. حضور در مراسم ۱۳ آبان پیام های روشنی را به معاندان نظام اسلامی خواهد داد محمودی با اشاره به این نکته که شعار مرگ بر آمریکا در روز ۱۳ آبان در جای جای ایران اسلامی شنیده خواهد شد، اظهار داشت: ملت ایران جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد و در روز ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است، فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر این نکته که روز ۱۳ آبان متعلق به آحاد ملت است، تأکید کرد: حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، خنثی کننده توطئه های دشمن بوده و پیام های روشنی را به معاندان نظام اسلامی خواهد داد. وی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران عنوان کرد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی و مقابله با ظلم در ملت ایران زنده است، نمی تواند به اهداف خود برسد و به همین خاطر می کوشد تا روحیه استکبار ستیزی را از مردم بگیرد.

محمودی بیان داشت: باید مسئولان کشور نیز در این زمینه هوشیار بوده و از اقداماتی که دشمن را خوشحال کرده و روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را تضعیف می کند، دوری کنند. رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران  با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در نقاط مختلف ایران یادآور شد: در مراسم ۱۳ آبان سال جاری که از اهمیت دوچندانی نسبت به سال های گذشته برخوردار است، جنایات آمریکا در منطقه و حمایت های تسلیحاتی و مادی از گروه های تروریستی و تکفیری تبیین خواهد شد. وی با اشاره به استفاده از سلاح های آمریکایی بر ضد ملت های مظلوم و بی دفاع جهان گفت: امروز ملت های جهان به خوبی شاهد هستند که سلاح های آمریکایی به دست کشورها و گروه های تروریستی و زورگو بر سر مردم مظلوم در سوریه، یمن، فلسطین عراق و غیره ریخته می شود. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان از همه مردم انقلابی دعوت کرد تا در تظاهرات و مراسم یوم الله ۱۳ آبان در پایتخت و شهرستان های استان تهران شرکت کرده و بار دیگر روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم خود را به جهانیان نشان دهند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن