تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817101805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت تاج و عقب‌نشيني منتقدان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حمايت تاج و عقب‌نشيني منتقدان
چند روز بعد از آنكه كرش در پيامي به لزوم حمايت بيشتر از تيم ملي در رقابت‌هاي جام جهاني تأكيد مي‌كند، صحبت‌هايي مي‌شود كه به شدت سرمربي تيم ملي را برآشفته كرده و او را با قيافه‌اي عصباني و اخم‌هايي در هم، به فدراسيون فوتبال مي‌كشد.
نویسنده : دنيا حيدري 


كرش البته قبل از هرچيزي از شكست خوردن پروسه برگزاري ديدار تداركاتي گله مي‌كند: «ما شكست خورديم. بايد قبول كنيم در خصوص اردوها و بازي‌هاي تداركاتي ضعيف هستيم و وقتي بازي دوستانه نداريم، فرصتي براي آماده‌سازي بازيکنان جواني مثل ترابي، عزت‌اللهي و علي کريمي را هم نداريد.»
  
پولم را بده و اخراجم كن!
بعد از صحبت در خصوص تيم ملي و شرايط آن، كرش بحث مصاحبه عابديني در خصوص اخراجش را پيش مي‌كشد. مسئله‌اي كه گفته مي‌شود در جلسه محرمانه تاج با سرمربي تيم ملي به آن اشاره شده است! اما بعد از آن جلسه، عابديني، مدير تازه منصوب شده بازاريابي فدراسيون فوتبال، در مصاحبه با راديو عنوان مي‌كند که در جلسه كرش با تاج، فدراسيون به او اعلام کرده که بايد بعد از بازي با سوريه تکليف خود را روشن کند تا فدراسيون فرصت لازم را داشته باشد. مصاحبه‌اي كه كرش را برآشفته كرده و او را به فدراسيون مي‌كشد تا تكليفش را با عابديني روشن كند. سرمربي تيم ملي با عصبانيت از اينكه چطور ممكن است مدير بازارياب فدراسيون كه وظيفه‌اش يافتن اسپانسر براي خرج و مخارج فوتبال است از جلسات محرمانه باخبر باشد و در اين خصوص كه به او ربطي هم ندارد، اظهارنظر كند، ساعت‌ها در فدراسيون مي‌نشيند تا به گفته خود، عابديني كه خبر اخراج او را جلوتر به رسانه‌ها داده، پول او را بدهد و اخراجش كند. هرچند كه حضور 12 ساعته كرش در فدراسيون نتيجه‌اي نمي‌دهد و خبري هم از عابديني نمي‌شود و سرمربي تيم ملي يك بامداد جمعه فدراسيون را ترك مي‌كند.
  
كدام عقل سليمي كرش را اخراج مي‌كند
عابديني كه در مصاحبه‌اي ديگر مي‌گويد كه حرف‌هايش در واقع حرف‌هاي فدراسيون بوده، اين بار با موضع‌گيري تاج مواجه مي‌شود. تاج كه پيش از اين در خصوص لغو ديدار تداركاتي حق را به كرش داده و تأكيد كرده بود بازي تداركاتي تيم ملي با قصور عده‌اي لغو شده، در ماجراي عابديني نيز ‌با حمايت از سرمربي تيم ملي، اولتيماتوم به كرش را رد كرد: «مسئوليت مستقيم سرمربي تيم ملي تنها با من است. پس در جايگاه رئيس فدراسيون مي‌گويم كه چطور مي‌شود براي سرمربي تيمي که در بهترين شرايط است به‌دنبال تعيين تکليف باشيم؟ کدام عقل سليم و منطقي اين را مي‌پذيرد؟! در اين جلسه به هيچ وجه در خصوص موضوعاتي مانند اولتيماتوم بعد يا قبل از بازي با سوريه بحث نشد و من هم بعد از جلسه نه با آقاي عابديني و نه با هيچ يک از اعضاي هيئت رئيسه صحبت يا جلسه‌اي درباره جلسه‌ام با كرش نداشتم.»
  
در كارهايي كه به شما مربوط نيست، دخالت نكنيد
كرش پنج‌شنبه 12 ساعت از وقت خود را در فدراسيون و در انتظار حضور عابديني سپري كرد و زماني كه موفق به ديدار با مدير بازرگاني فدراسيون نشد، او را بي‌شهامت خطاب كرد: «من نشستم كه عابديني بيايد، پول مرا بدهد و اخراجم كند. او كه از همه چيز خبر دارد بيايد و بگويد در روزهاي آينده چه خواهم كرد و چه تصميمي مي‌گيرم. جلسه من با تاج محرمانه بود. اما عابديني به كارهايي دخالت مي‌كند كه ارتباطي به او ندارد. توقع داشتم، بيايد و توافقي كه با تاج داشته است را نه قبل بازي با سوريه كه همين حالا عملي كند، اما او شهامت آمدن نداشت او چطور مي‌گويد كادر فني پولش را گرفته وقتي ما پنج ماه است كه پولي نگرفتيم؟ تمام بازتاب‌هاي منفي اين اتفاقات در اردوي تيم ملي در چند روز آينده به گردن عابديني و گروه اوست. عابديني مي‌خواهد كار من در تيم ملي را تضعيف كند، اما اين براي من تازه نيست. دو سال پيش اسدي نيز همين كارها را كرد و همين راه را رفت، اما من هنوز زنده‌ام.»
  
عقب‌نشيني عابديني و گله از تاج
البته به نظر مي‌رسد عابديني هم بعد از آنكه تاج پشت او را خالي كرد، ‌از مواضع خود كوتاه آمده، چراكه حالا مي‌گويد خواهان ادامه حضور كرش در ايران است: «من که اجير و اسير كرش نيستم، اما کسي هم به من نگفته بود با او جلسه دارم. اصلاً چرا پيرواني يک زنگ به من نزد؟ من از کجا بايد مي‌دانستم او مي‌خواهد با من ديدار کند. تازه اگر بخواهد با من مناظره داشته باشد هم رسم و رسومي دارد. همين‌طور که نمي‌شود. بايد تاج هم در فدراسيون باشد. مگر من قبل از اين با او جلسه‌اي داشتم که اين بار داشته باشم؟ ما دلمان مي‌خواهد كرش بماند و به کارش ادامه بدهد. همه ايران او را دوست دارند.» عابديني اما دلخوري‌اش از تاج را كه گفته بود صحبتي با او نداشته اينگونه ابراز مي‌كند: «دم شما گرم آقاي تاج که قضاوت کرديد و به من حق نداديد!» چراكه كرش در بخشي از صحبت‌هايش تأكيد كرد كه تاج به او گفته عابديني مسئوليتي در خصوص او ندارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن