تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ سیاه جامگان 2 - نفت تهران 2


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ سیاه جامگان 2 - نفت تهران 2
سیاه جامگان پس از اتفاقات اخیر و حضور خداداد عزیزی روی نیمکت این تیم، امروز در دهمین دیدار خود، در خانه باید از نفت تهران پذیرایی کند.  

به گزارش "ورزش سه"، بدون تردید یکی از جذابیت های دیدار امروز تیم های سیاه جامگان و نفت تهران، حضور هم تیمی های سابق روبروی یکدیگر است، خداداد عزیزی و علی دایی که روزگاری با تیم خاطره انگیز 98 در میادین حضور داشتند، امروز در بازی هفته دهم و در ورزشگاه ثامن با یکدیگر رقابت می کنند.
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:
هفته دهم لیگ شانزدهم، جمعه 07/08/95، ساعت 15، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: حمید حاج‌ملک                  کمک ها: مهدی الوندی، اسد حاج‌محمد   سیاه جامگان:   محمد ناصری، پیام ملکیان، محسن آقایی، میثم حسینی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، روح الله سیف اللهی(36 سعید مرادی)،عبدالرضا زارعی و سعید دقیقی(60 عباس عسگری)
سرمربی: خداداد عزیزی   نفت تهران:   میلاد فراهانی،احمد آل نعمه،اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایگور پراهیچ، ایمان مبعلی(78 علی عزتی)، میلاد فخرالدینی، عباس بوعذار(55 آرش رضاوند) و ارسلان مطهری
سرمربی: علی دایی     اخطار:  
موسی ترائوره (57) از سیاه جامگان    

    شرح گل:    
سیاه جامگان 1 نفت تهران 0 (دقیقه 6، ایوب کلانتری) : پرس حسین بادامکی باعث شد تا آل نعمه، مدافع نفتی ها با اشتباه توپ را از محوطه خود دور کند و در این لحظه مصطفی احمدی با ضربه سر توپ را به ایوب کلانتری رساند و او نیز با ضربه ای تک ضرب و ناگهانی به زیبایی دروازه نفت را باز کند.   سیاه جامگان 1 نفت تهران 1 (دقیقه 14، ارسلان مطهری) : ضربه ایستگاهی ارسالی توسط ایمان مبعلی، با پرواز و ضربه سر مطهری گل تساوی را برای شاگردان دایی در پی داشت.   سیاه جامگان 1 نفت تهران 2 (دقیقه 76، میلاد فخرالدینی) : ارسال حمدی نژاد با گذر از مدافعان سیاه جامگان به فخرالدینی رسید و او نیز با پرتاب کردن خود توانست با ضربه دقیق خود دروازه حریف را باز کرد. 
سیاه جامگان 2 نفت تهران 2 (دقیقه 80، ایوب کلانتری) : ارسال بلند پیام ملکیان با تعارف پراهیچ و دیگر مدافع نفتی ها در محوطه جریمه روبرو شد و ایوب کلانتری در این میان توانست با فرصت طلبی دروازه حریف را باز کند.       دقایق حساس:    
دقیقه 12 – حرکت نفتی ها از کناره ها و ارسال بازیکن این تیم، دروازه سیاه جامگان را با خطر روبرو کرد اما ناصری این توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 16 – حرکت انفجاری رضا اسدی از میان مدافعان سیاه جامگان دروازه این تیم را با خطر مواجه کرد اما این توپ را ناصری با خروج خوب خود مهار کرد.
دقیقه 17 – ضربه اکبر صادقی درون محوطه مشهدی ها موقعیت دیگری برای این تیم به وجود آورد اما این توپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 27 – یک ضربه دیگر از ایوب کلانتری چیزی تا باز کردن دروازه نفتی ها باقی نگذاشته بود اما ضربه او را فراهانی با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه 30 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها پشت محوطه جریمه توسط میثم حسینی به سوی دروازه حریف زده شده اما شوت خطرناک او با اخلاتف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 35 – حمله سریع نفتی ها دروازه سیاه جامگان را با خطر روبرو کرد اما واکنش ناصری این توپ را از روی دروازه این تیم دور کرد.
دقیقه 43 – شوت دیگری از ایوب کلانتری برای تیم سیاه جامگان موقعیت به وجود اورد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 49 – حرکت نفتی ها از بین مدافعان سیاه جامه دروازه این تیم را به خطر انداخت اما ضربه ناگهانی قاضی با واکنش به موقع ناصری مهار شد. 
دقیقه 52 – ارسال نفتی ها با ضربه مطهری برای این تیم گلی به همراه نداشت.
دقیقه 68 – یک ضربه ناگهانی دیگر از سوی ایوب کلانتری دروازه نفتی ها را تهدید کرد اما این توپ هم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 72 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها توسط عباس عسگری به سوی دروازه نفت زده شد اما شوت خطرناک او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
دقیقه 74 – ایده آل ترین موقعیت این بازی نصیب موسی ترائوره شد اما او که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود نتوانست از این فرصت استثنایی استفاده کند.    

    حواشی:  
* حدود پانصد هوادار در ورزشگاه ثامن حضور پیدا کردند.
* هواداران مشهدی حاضر در ورزشگاه با شعارهای خود از مسئولین استانی می خواهند تا از نماینده شهرشان حمایت کنند.
* امروز برای اولین بار خداداد عزیزی به همراه تیم سیاه جامگان در دیداری حضور پیدا کرد.
* در ابتدای بازی دو بازیکن سابق تیم ملی که خاطرات خوش فراوانی برای مردم ساختند به سوی یکدیگر رفتند، علی دایی و خداداد عزیزی به خوش و بش گرمی با یکدیگر پرداختند.
* محسن خلیلی در این بازی نیز به عنوان سرپرست نفتی ها روی نیمکت این تیم نشسته است.
* در لیست این بازی که اسامی دو تیم و داوران و مسئولان در آن نقش بسته است روبروی نام سرمربی تیم سیاه جامگان خالیست. * سیف اللهی که در یک برخورد دچار مصدومیت شد خیلی زود و در نیمه اول جای خود را به بازیکن دیگری داد.
* محمدرضا و علی عباسی، مالک و مدیرعامل سیاه جامگان با حضور در ورزشگاه به دیدن بازی تیم شان پرداختند.
* نکته جالب درباره داور این دیدار اینکه آخرین پیروزی سیاه جامگان با همین داور و در تبریز و دیدار برابر گسترش فولاد با داوری حمید حاج ملک به دست آمد.

15:23  1395/08/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن