تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817057712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکاری: به‌خاطر مردم، عربستان را می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: حضور در جمع ٥٠ استعداد برتر دنيا به انتخاب گاردين، يكي از افتخاراتي بود كه‌سال گذشته نصيب يك بازيكن كم‌نام و نشان شد، بازيكني كه مدت‌هاست در ذوب‌آهن مي‌درخشد و البته گاهي هم حاشيه ساخته است. همين چند ماه پيش بود كه رضا شكاري‌ هافبك تيم ملي جوانان كشورمان گفت از لسترسيتي پيشنهاد دارد اما سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن آن‌را تكذيب كرد تا ماجرا مسكوت بماند. درخشش در بازي‌هاي جوانان آسيا نشان داد كه شكاري يك چهره متفاوت در فوتبال ايران است،‌ بازيكني كه از او به‌عنوان «جواد نكونام» آينده ياد مي‌شود. به بهانه درخشش اين بازيكن در مسابقات قهرماني آسيا به سراغ ‌هافبك ١٨ ساله تيم ملي رفتيم تا از اوضاع تيم ملي جوانان بپرسيم.

مي‌خواستيم روي ضد‌حمله گل بزنيم

شكاري گفت‌وگوی خود را با اظهارنظر درباره دیدار ایران و ازبکستان که منجر به صعود ملی‌پوشان به جام‌جهانی شد، آغاز می‌کند: «بازي مقابل ازبكستان خيلي خوب بود، ما فيلم بازي‌هاي ازبكستان را ديده بوديم و پيش از اين در تورنمنت سنگاپور مقابل آنها بازي كرديم كه در ضربات پنالتي موفق شديم شكست‌شان بدهيم. شناخت خوبي از ازبكستان داشتيم و آناليزشان كرديم. سمت راست ازبكستان خيلي قوي بود و در آناليزها هم به اين نتيجه رسيديم كه بايد سمت راست‌شان را ببنديم كه موفق هم بوديم. تيم ما ٢-٤-٤ بازي كرد و برنامه‌مان اين بود كه روي ضد حمله‌ها به گل برسيم. خدا را شكر كه اين اتفاق افتاد و موفق شديم دو گل بزنيم.»

شكاري درباره حس و حال بازيكنان بعد از صعود عنوان می‌کند:   «چون تيم ملي بعد از ١٦‌سال به جام‌جهاني رفته بود، حس عجيبي داشتيم. همه بچه‌ها حس خوبي داشتند كه قابل وصف نيست البته ما هنوز به هدف اوليه‌مان كه قهرماني در اين مسابقات است، نرسيده‌ايم و اميدواريم در بازي مقابل عربستان پيروز شويم و به فينال برويم.»

عربستان سطح پايين‌تري نسبت به ما دارد

هافبك تيم‌ملي فوتبال كشورمان درباره حساسيت‌هاي ديدار مقابل عربستان براي مردم كشورمان اینطور توضیح می‌دهد: «ما اين حساسيت‌ها را درك مي‌كنيم و به نظرم اصلا در اين بازي بحث فني مطرح نيست، فقط با غيرت‌مان بازي مي‌كنيم و مي‌خواهيم به خاطر مردم ايران، عربستان را شكست بدهيم. آناليزي كه انجام داديم نشان مي‌دهد عربستان به هيچ عنوان تيم قدرتمندي نيست و سطح‌شان خيلي پايين‌تر از ايران است. شخصا دنبال اين هستم كه عربستان را با اختلاف ببريم تا درس بزرگي به آنها بدهيم، مي‌خواهيم سواي حساسيت‌هاي سياسي بين اين دو كشور، عربستاني‌ها بدانند ايراني يعني چه؟!»

از اول فصل پيشنهاد اروپايي داشتم

شكاري درباره احتمال لژيونر شدنش بعد از اين مسابقات تأکید می‌کند: «حقيقتش را بخواهيد بعد از اين مسابقات تكليف لژيونر شدنم مشخص مي‌شود. از اول فصل هم پيشنهاداتي را داشتم ولي قرار بود بعد از مسابقات قهرماني آسيا تكليف اين پيشنهادات روشن شود. من مي‌خواهم در دو مسابقه بعدي هم خوب بازي كنم تا نظر باشگاه‌هايي كه به دنبال من هستند را جلب كنم. البته مذاكرات را به مدير برنامه و باشگاه ذوب‌آهن سپرده‌ام و خودم نمي‌خواهم وارد اين مسائل شوم تا تمركزم به هم نخورد.»

رانيري درخواست جذبم را داده بود

هافبك تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره پيشنهادي كه لسترسيتي به او داده، می‌گوید: «رانيري‌ سال گذشته صحبت‌هايي براي جذب انجام داده بود ولي به دليل مسائلي كه مربوط به باشگاه ذوب‌آهن بود، نتوانستم به اين تيم بروم. ظاهرا دوباره قرار است دعوتنامه بفرستند و اميدوارم از تيم‌هاي ديگري پيشنهاداتي دريافت كنم كه براي بزرگسالان‎شان بازي كنم، نه اينكه براي آكادمي اين تيم‌ها به ميدان بروم.»

از ذوب آهن ممنونم

ملي‌پوش شماره ٧ كشورمان صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: « از خانواده‌‌ام كه خيلي براي من زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم، همچنين از باشگاه ذوب‌آهن هم در طول يك‌سال اخير خيلي هواي من را داشت و با جوان‌گرايي فرصتي به من داد تا بتوانم خودم را نشان بدهم ممنونم و اميدوارم بتوانم در آينده افتخارات زيادي را براي اين تيم كسب كنم.»




۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن