تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده نیروی انتظامی دزفول خبر داد:
دستگیری سوداگر مرگ سابقه دار در دزفول 

سرهنگ علی الهامی


شناسهٔ خبر: 3807093 - چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
استانها > خوزستان

.jwplayer{ display: inline-block; } دزفول- فرمانده نیروی انتظامی دزفول از دستگیری یک سوداگر مرگ سابقه دار در یکی از مناطق این شهرستان خبرداد. سرهنگ علی الهامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه طی یک عملیات غافلگیرانه و مشترک از سوی پلیس مواد مخدر و یگان امداد دزفول، سوداگر مرگی که همواره اقدام به خرید و فروش مواد مخدر درسطح شهرستان و به ویژه کوی مدرس می کرد با همکاری جوانان کوی مدرس دزفول در مخفیگاه خود به دام پلیس افتاد. وی بابیان اینکه از این مجرم سابقه دار مقادیر زیادی موادمخدر از نوع هروئین و شیشه کشف و ضبط شد، افزود: وی پس از دستگیری برای تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شهرستان شد. فرمانده انتظامی دزفول به نقش مؤثر جوانان و اهالی کوی مدرس در شناسایی و معرفی این سوداگر مرگ به نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: ساکنان کوی مدرس دزفول به دلیل نگرانی از افزایش حضور توزیع کنندگان موادمخدر در این منطقه، خود وارد عمل شده اند و همواره با ارائه اطلاعات به نیروی انتظامی شهرستان، نقش بسیار مهمی در شناسایی این مجرمان دارند. سرهنگ الهامی همچنین تاکید کرد: وجود فراوان افراد مجرم و سابقه دار در کوی مدرس و ولی آباد دزفول دلیلی برای نادیده گرفتن قشر زیاد مردمان بافرهنگ در این مناطق نمی شود؛ بنابراین نباید ناامنی های موجود در دو منطقه مذکور را به تمام ساکنان آن تعمیم داد.
وی در ادامه از در صحنه بودن ساکنان ۲ منطقه محروم ولی آباد و مدرس و تعامل همیشگی آنان با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت پایدار تقدیر کرد.
سرهنگ الهامی در پایان  با بیان اینکه نیروی انتظامی دزفول بیدار است و با تمام توان به مبارزه با مظاهر جدی فساد از جمله موادمخدر و سرقت خواهد پرداخت، گفت: نیروی انتظامی دزفول با تلاش شبانه روزی تمام موارد نا امنی و ناهنجاری را در سطح شهرستان رصد می کند و اجازه فرصت طلبی به مخلان نظم و امنیت را نمی دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن