تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799122636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به وضعیت ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نگاهی به وضعیت ۱۰ تیم حاضر در لیگ برتر بسکتبال

دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بین تیم های مهرام و پتروشیمی

فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران از پنجشنبه و با رقابت ۱۰ تیم آغاز می‌شود و این فصل نیز همانند دوره‌های گذشته تازه‌واردها، بیرون‌مانده‌ها و اتفاق‌های جالب توجهی دارد. به‌ گزارش ‌ایسنا،  فصل جدید رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های کشور به زودی آغاز می‌شود و ۱۰ تیمی که قرار است در این دوره به مصاف یکدیگر بروند، آماده شده‌اند تا با قدرت مسابقات را شروع کنند. برای این فصل هم شاهد حضور تازه‌واردها به لیگ، بیرون ماندن برخی از مسابقات، بازیکنان خارجی جدید و دیگر مواردی هستیم که جالب توجه است.
* تازه‌ وارد کاشانی
تیم بسکتبال شهرداری کاشان با هدایت مجید صالحی وارد لیگ برتر شد تا دوباره این شهر نماینده‌ای در بسکتبال کشور داشته باشد. پویا تاجیک، مسعود سلیمانی، محمد خالقی‌فر، محمد طالاری، متین مرشدی، علیرضا امانتی، حسین علی اکبری، کاوه نورافزا، محمد شهریان، محمدرضا رضایی و علیار نجفی از جمله بازیکنانی هستند که امسال برای کاشان به میدان می‌روند. در کنار این‌ها دو بازیکن خارجی نیز به شهرداری کاشان اضافه خواهند شد. کاشان نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد و یکی از نکات جالب توجه این تیم حضور پویا تاجیک ملی‌پوش اسبق بسکتبال ایران در ترکیب کاشانی‌ها است. این بازیکن پست چهار که یکی از بهترین‌ها در پستش بوده بعد از پایان دوران محرومیت دوباره دست به توپ می‌شود.
* بیرون ماندن مربی پر افتخار
دانشگاه آزاد فصل قبل به دلیل برخی اتفاق‌ها نتیجه خوبی نگرفت. تیمی که نایب قهرمانی لیگ را داشت در سال گذشته نتوانست به جمع چهار تیم صعود کند و با حاشیه‌های زیادی که مسوولان این باشگاه ایجاد کردند، تلخی کارشان بیشتر شد. از کسر قرارداد بازیکنان و مربیان گرفته تا خالی کردن پشت مربی‌شان. بعد از آن نتیجه مدیران دانشگاه آزاد تاکید کردند که به مسائل غیر فنی باخته‌اند و به همین دلیل مصطفی هاشمی که پرافتخارترین مربی بسکتبال کشور است را کنار گذاشتند و با مربی دیگری کارشان را شروع کردند. کسر قرارداد بازیکنان نیز اثبات کرد که آنها سر حرف خود نبودند. علی باهران، علی الهس وردی، رسول مظفری، عدنان دورقی، بنی کوچویی، محمدحسین جعفری، محمد یوسف‌وند، سینا هادی‌زاده، فرهاد صبوری، جوزف جونز و جان ادوارد پرینس آمریکایی نفراتی هستند که امسال با کوهیان کار خواهند کرد.
* چراغ شیراز روشن شد
خبر خوب برای بسکتبال دوستان استان فارس بازگشت تیم لوله آ.اس شیراز به بسکتبال باشگاهی کشور بود. سال‌ها بود که جای این استان و شهر در لیگ برتر بسکتبال خالی بود تا این که بالاخره امسال شیرازی‌ها با استفاده از سهمیه قدیمی‌شان تیمی دست و پا کردند تا وارد مسابقات شوند. فریدون رییسی، رییس هیات بسکتبال شیراز که دوباره به این رشته بازگشته توانست مجوز حضور تیم در لیگ برتر را بگیرد و تیمی جوان وارد مسابقات خواهد کرد. بابک نظافت چهره شاخص این تیم خواهد بود. نظافت ۴۰ ساله با کوله‌باری از تجربه هنوز جزو بازیکنان موثر لیگ شناخته می‌شود و امسال با شیرازی‌ها خواهد بود. خسرو اسماعیل پور، علی قدرتی، حمزه آقاجاری، امیر ا...وردی، محسن رضایی و مصطفی رضایی از دیگر نفرات تیم هستند.
* باجناق‌ها در اراک
شهرداری اراک که سال گذشته اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد به جمع چهار تیم برتر مسابقات رسید و در نهایت هم چهارم شد. حالا این تیم برای فصل جدید برنامه‌ریزی کرده و ترکیب قدرتمندی هم جمع کرده‌است و جزو مدعیان به حساب می‌آید. محمد کسایی‌پور که سال گذشته نتیجه خوبی با شاگردانش گرفت امسال زودتر کار را شروع و بازیکنان خوبی جمع کرد. اتفاق جالب در اراک حضور باجناق‌های بسکتبال در این تیم خواهد بود. حامد سهراب‌نژاد و حامد آفاق بعد از سال‌ها دوباره هم‌بازی شده‌اند و در کنارشان آرن داوودی، پیام خوش دانی، محمد زارعی، محسن مرادخانی، محمدحیدری، محمد اجاقی، واحد نادری، رضا مرادیان، اصغرکاردوست، پیام ربیعی، کوانتین هاسلی و دنیل ویلیامز به میدان خواهند رفت. این تیم یک جای خالی برای فرید اصلانی هم گذاشته تا شاید بتواند این ملی پوش را نیز جذب کند. *سربازان نامدار
نیروی زمینی هم امسال تیمی خوب دست و پا کرده و نفرات تاثیرگذاری دارد. در این مدت هم بازی‌های دوستانه‌ای داشته و همه حریفان مدعی شده‌اند که دیگر رقابت با این تیم آسان نخواهد بود به خصوص حالا که ارسلان کاظمی بعد از دوران نقاهت اندک اندک بسکتبالش را شروع کرده و مطمئنا در لیگ به میدان می‌رود. محمدرضا اسلامی که سال گذشته از نیمه‌راه به جمع نیرو پیوست عملکرد خوبی داشت و امسال هم این جوانان را هدایت می‌کند. وحید دلیرزهان، صالح فروتن، محمد ترابی، رضا خالقی، حامدبیگی، محسن توانا، مبین شیخی، اشکان خلیل‌نژاد، میلاد عزیزی و نوید فراهانی دیگر بازیکنان نیروی زمینی هستند که نشان می‌دهد ترکیب این تیم آماده‌است در این فصل کارهای بزرگی انجام دهد. البته این را باید درنظر گرفت تمام این جوانان در سال‌های گذشته زمان زیادی برای بازی نداشته‌اند و امسال به مهره‌های کلیدی یک تیم تبدیل شده‌اند که عملکردشان می‌تواند نمایشی خیره کننده برای بسکتبال دوستان به وجود بیاورد.
* کار سخت شمالی‌های بسکتبال
شهرداری گرگان امسال تغییراتی در ترکیبش داشته و تقریبا بازیکنانی جدید دارد. محمد مهدی ایزدپناه برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کرم احمدیان، مهدی شیرچنگ، سعید محمدی، سعید صالحی، ساسون آبرامیان، پوریا قنودی، دانیال ایزدپناه، مجیدقاسم زاده، مهدی برون، محمد حسین‌پور و مهدی مرادی‌نسب را در اختیار دارد که گفته شده دو بازیکن خارجی هم به جمع گرگانی‌ها اضافه می‌شود. باید دید امسال شهرداری گرگان چه وضعیتی خواهد داشت و چه طور نتیجه خواهد گرفت، اما آنچه مشخص است و وضعیت تیم‌های دیگر نشان می‌دهد باید گفت گرگانی‌ها کار بسیار دشواری در لیگ خواهند داشت.
* پول نفت امسال جواب می‌دهد؟
بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال حالا نفت آبادان یک مدعی جدید در بسکتبال کشور است و بازیکنان خوبی هم امسال جذب کرده‌است. گویا خداحافظی حماد سامری با نفت آبادان بعد از نایب قهرمانی حرکت خوبی بود که امسال این تیم با سرمایه‌گذاری بهتری انجام داده است و از همین ابتدا مدعی است. محمد حسن زاده، سجاد مشایخی، محمدرضا اکبری، عماد رحمانی، امیرحسین تاتاری، سعید داورپناه، میثم میرزایی، زلاتکو جوانوویچ و ایوان ماراس نفرات این فصل نفت آبادانی خواهد بود که از مدعیان اصلی لیگ است. مطمئنا امسال آبادانی‌های پرشور که حامیان خوبی برای تیم شان بودند از مربی جوان خود انتظارات زیادی خواهند داشت و باید دید این تیم در نهایت چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.







تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن