تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815629094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مونتلا: رسانه ها توقعات را از میلان بالا برده اند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: طرفداری: میلان می توانست امشب حداقل برای 24 ساعت در صدر سری آ قرار بگیرد اما با نتیجه 3-0 در خانه جنوا شکست خورد. ونچنزو مونتلا، سرمربی این تیم پس از مسابقه در گفتگو با پرمیوم اسپورت گفت:


    همانطور که انتظار داشتیم، بازی بسیار سختی بود. نیمه اول تیم ما خیلی آهسته و کُند بازی می کرد اما به خاطر نمی آورم جنوا شوت روی دروازه خطرناکی زده باشد. بنابراین، نتیجه برخلاف عملکرد دو تیم رقم خورد.  


    در نیمه دوم بازی تیم را خیلی بیشتر دوست داشتم. ما نمی خواستیم ببازیم و تلاش کردیم به بازی برگردیم اما کارت قرمز همه چیز را پیچیده تر کرد. حتی پس از ده نفره شدن، ما در آستانه گلزنی بودیم. ما از نظر بدنی و ذهنی در بازی آماده بودیم اما وقتی گل دوم را روی یک ضد حمله دریافت کردیم، همه چیز تمام شد. 


گابریل پالوتا به خاطر تکلی که روی پای لوکا ریگونی زد، با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. 


مونتلا ادامه داد:


    اگر به پاهای ریگونی دقت کنید، پالتا با استوک به او ضربه نزد اما در زمین مشخص بود که حرکت پالتا بی پروا و بی احتیاط بود. 


مونتلا در مورد تغییراتی که در بازی مقابل جنوا داده بود، گفت:


    تغییراتی که انجام دادم با دقت تمام بود و روی آنها بسیار فکر کرده بودم. سوسو در بازی بسیار خوب کار کرد اما می توانست بهتر باشد زیرا تیم جنوا خسته بود.


    هر بازی شرایط متفاوتی دارد. تیم از خودش شخصیت نشان داد اما کمی نوسان داشت. جنوا مرکز میدان را خالی کرد و در محوطه جریمه اش به دفاع پرداخت. این نقطه قوت آنهاست. چیزی هم که من از بازیکنانم خواستم، به خاطر خصوصیاتشان بود.  


وی در مورد اینکه آیا این شکست شرایط میلان را در جدول تغییر می دهد یا خیر، گفت:


    شما در رسانه ها توقعات را از میلان بالا بردید اما ما همیشه آرام بوده ایم. این شکست تنها یک دست انداز در جاده بود و چنین چیز هایی پیش می آیند. گاهی اوقات شکست بیشتر از پیروزی به رشد شما کمک می کند. 


    روند رو به رشد ما ادامه دارد و بازیکنان باید به عملکرد خود افتخار کنند. مطمئنا ما کارهای بیشتری می توانیم انجام دهیم. میلان واقعی را در ده بازی اخیر دیدید و ما از کاری که انجام می دهیم راضی هستیم. 




۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن