تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798162116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: وزیر پیشنهادی برنامه های جنتی را ادامه می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: وزیر پیشنهادی برنامه های جنتی را ادامه می دهد
سید عباس صالحی گفت: در صحبتی که با وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم، او تأکید می کرد که برنامه های جنتی را ادامه خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سید عباس صالحی، سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه ی بازدید خود از دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، در گفتگو با خبرنگار ایرنا، دیدگاه خود را درباره ی تغییر وزیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کاستی هایی در وزارت فرهنگ و ارشاد وجود داشته که قرار است با تغییر وزیر بر طرف شود، گفت: همیشه جابجایی ها به معنای نمره ی منفی دادن به گذشته نیست؛ شما اگر به همین بازی اخیر تیم ملی فوتبال با تیم کره هم نگاه کنید، می بینید که مربی، گلزن تیم را در لحظه های آخر بازی تعویض کرد.

صالحی افزود: گاهی اوقات برای تقویت یک تیم، نیرویی تازه نفس را وارد مجموعه می کنند تا انجام بسیاری از کارهای مهم را بتواند با انرژی تازه یی سرعت بخشد. در حوزه ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این نگاه وجود وجود دارد که با آمدن انرژی تازه با حاشیه های کم تر، ان شاءالله اتفاق های بهتری رخ دهد.

سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: البته باید توجه داشت که حاشیه ها هیچ وقت از زندگی فردی و اجتماعی ما حذف نمی شود، اما آنچه مهم است، اینکه نباید گذاشت هیچ گاه حاشیه ها بر متن غلبه کند؛ زیرا آنچه می تواند زندگی فردی و اجتماعی را گرفتار مشکل کند، همین پرداختن به حاشیه ها است. اتفاق تازه در ماه های پایانی دولت یازدهم، این می تواند باشد که با این تغییرها، حاشیه ها نیز رقیق تر شود.

** وزیر پیشنهادی برنامه های جنتی را ادامه می دهد
وی در پاسخ به پرسشی، درباره ی ادامه ی مسیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آمدن وزیر جدید، گفت: طبیعتاً برنامه های وزارتخانه ها در چارچوب برنامه های کلان دولت است و دولت تدبیر و امید از سال 1392 که رئیس جمهوری رای خود را از مردم گرفت و کابینه اش را تعیین کرد، هم در سطح کلان دولت و هم در حوزه ی وزارتخانه ها، برنامه ی جامعی را تدوین کرده است؛ بنابراین، هر وزیری هم که در ادامه بیاید، ادامه دهنده ی همین برنامه های کلان دولت و نیز برنامه های مشخص شده برای وزارتخانه ها خواهد بود.
صالحی ادامه داد: در صحبتی که با وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم، ایشان نیز تأکید می کرد که برنامه های وزیر سابق را ادامه خواهد داد. البته ممکن است با توجه به همین انرژی تازه یی که قرار است وارد وزارتخانه شود، سرعت پیشبرد این برنامه ها نیز افزایش یابد.
سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی احتمال رای آوردن وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه هم گفت: امیدوارم مجلس به وزیر پیشنهادی رای دهد، چراکه تا پایان دولت، زمان کمی باقی است و هرچه این فاصله ی زمانی برای انتخاب وزیر کم تر باشد، فرصت بیش تری برای خدمت به مردم خواهیم داشت.



۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن