تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزیزی: پرداختی‌ها به موقع نباشد، بدون رودربایستی من هم نمی‌مانم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عزیزی: پرداختی‌ها به موقع نباشد، بدون رودربایستی من هم نمی‌مانم
مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تا حالا که کشک نبوده‌ام و امیدوارم اینجا هم تبدیل به کشک نشوم.
به گزارش نامه نیوز ، خداداد عزیزی پس از انتخاب به عنوان مدیر فنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان اظهار داشت: بخش عمده‌ای از جلسه امروز (سه‌شنبه) با مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان فقط اختصاص به بحث مالی و پرداخت پول به بازیکنان داشت. قرار شد تا قبل از هفته یازدهم لیگ برتر، مسئولان باشگاه سقف پرداختی‌های خود را به 30 درصد برسانند و در نیم‌فصل هم این رقم به 50 تا 60 درصد برسد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها، فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی در ایران چنین شرایطی داشته باشد و اگر این پرداختی‌ها صورت نگیرد، بدون رودربایستی من هم دیگر نمی‌مانم و می‌روم.

مدیر فنی تیم فوتبال یاه‌جامگان درباره انتخاب به عنوان مدیر فنی این باشگاه و صحبت‌های علی پروین مبنی بر اینکه این پست را «کشک» نامیده بود، گفت: تا حالا که کشک نبوده‌ام و امیدوارم اینجا هم تبدیل به کشک نشوم. اجازه بدهید یک حرفی بزنم و شما را راحت کنم؛ من اصلاً کشک دوست ندارم!

عزیزی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی جانشین فرهاد کاظمی انتخاب می‌شود، خاطرنشان کرد: در وقفه‌ای که در لیگ برتر به وجود می‌آید، تصمیم‌گیری و سرمربی جدید تیم را انتخاب می‌کنیم.

وی درباره اینکه چه کسی در بازی هفته دهم لیگ برتر مقابل نفت تهران روی نیمکت سیاه‌جامگان می‌نشیند، تصریح کرد: قطعاً من نمی‌نشینم. دو تن از دستیاران فرهاد کاظمی شامل عباس دهقانی و منصور شفیعی، تیم را مقابل نفت هدایت خواهند کرد. البته نمی‌دانم آنها سرِ تمرین می‌آیند یا خیر. اگر نیایند فکر دیگری در خصوص بازی با نفت خواهیم کرد.

رئیس سازمان فوتبال باشگاه سیاه‌جامگان در مورد بیانیه بازیکنان این تیم مخصوصاً بازیکنان بومی که اعلام کرده‌اند دیگر در تمرینات حاضر نمی‌شوند، گفت: ما 2 ساعت پیش به بازیکنان اعلام کردیم ساعت 13:30 امروز (سه‌شنبه) باید سرِ تمرین حضور پیدا کنند. با کسی شوخی نداریم. هر کسی که نیامد، خداحافظ.

عزیزی درباره اعتصاب دو روزه بازیکنان نفت تهران تصریح کرد: شما نگاه کنید نفت تهران با آن همه دبدبه و کبکبه و با وجود اینکه یکی از باشگاه‌های بزرگ و خوب ایران است، بازیکنانش به خاطر مشکلات مالی تمرین نمی‌کنند. مسائل مالی گریبان اکثر باشگاه‌ها را گرفته و باشگاه سیاه‌جامگان هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم که علی دایی، تیم خوبی دارد اما «علی» نباید فراموش کند که در مشهد و با سیاه‌جامگان بازی دارد. در چنین شرایطی حتی نباید به فکر کسب یک امتیاز باشد.



منبع: میزان


۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن