تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیل: رونالدو از صدرنشینی رئال خوشحال است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: ورزش سه: در روزهای اخیر شایعات عجیبی در رابطه با عدم احساس رضایت کریس رونالدو از گلزنی همبازیانش و خوشحال نشدن از بردن رئال مادرید بدون گلزنی او به گوش رسید؛ اما همبازیان او در رئال مادرید این شایعات را تکذیب کردند.

گرت بیل در این خصوص به وب سایت رسمی رئال ماریید گفت: «رونالدو همیشه به سختی تلاش می کند و می خواهد که تا جایی که ممکن است برای رئال مادرید گلزنی کند؛ اما او نیز مثل همه اولویت را در موفقیت های رئال مادرید می داند و در این راستا تلاش می کند. رونالدو نیز مانند همه بازیکنان رئال از صدرنشینی تیمش بسیار خوشحال است.»

همچنین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال، نیز با تمجید از رونالدو گفت: «او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و به عنوان یکی از اسطوره های رئال مادرید و دنیای فوتبال شناخته می شود.»




۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن