تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801312863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد: کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی دور از دسترس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آزاد: کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی دور از دسترس نیست
رئیس انجمن سپک تاکرا گفت:عملکرد ملی پوشان در تایلند نشان دادکسب مدال طلا در مسابقات آسیایی اندونزی دور از دسترس نسیت.


سهراب آزد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم ملی سپک تاکرا مردان در رقابت های جهان تایلند اظهار داشت: کسب 4 مدال در رقابت های جهانی تایلند نشان دهنده نمایش خوب بازیکنان تیم ملی است. ملی پوشان جوان با اینکه برای اولین بار در این مسابقات شرکت کردند اما نتایج بسیار خوبی گرفتند.


رئیس انجمن سپک تاکرا ادامه داد: تیم ایران برای اولین باردر رشته ایونت به مدال طلا رسید که دست آوردی بزرگ برای سپک تاکرا در مسابقات جهانی است.


آزاد گفت: تیم سپک تاکرا ایران در این مسابقات با تیم های قدرتمندی روبه روشد که تجربه زیادی د رعرصه بین المللی داشتند اما با این حال از سد تیم های قدرتمند گذشت و 4 مدال در رشته های مختلف کسب کردند.


وی ادامه داد: دربخش هوپ تاکرا 17 کشور حضور داشتند که توانستیم مدال برنز را کسب کنیم و در بخش ایونت 12 کشور شرکت کردند که در مرحله فینال به تیم هند باختیم ونقره گرفتیم. با توجه به نتایجی که دراین مسابقات به دست آوردیم کار ما برای مسابقات سال آینده سخت تر شد چون در گروه بالاتری قرار گرفتیم و باید تمرینات بیشتر و برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم.


وی درباره عمکلمرد بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شدند تصریح کرد: 5 بازیکن جوان که به تازگی ملی پوش شدند عملکرد فوق العاده ای داشتند و خوشحالم که به اعتماد کادر فنی پاسخ مثبت دادند چون ریسک بسیار بزرگی است که مربی بخواهد در مسابقات جهانی از بازیکنان کم تجربه استفاده کند.


رئیس انجمن سپک تاکرا درباره انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی گفت: جذب مربی خارجی هزینه های زیادی را می طلبد و انجمن هم به دلیل مشکلات مالی قادر به جذب مربی خارجی نیست.


وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما کسب مدال در مسابقات آسیایی اندونزی است و برنامه های زیادی برای هدفمان داریم اگر ملی پوشان در رقابت های آسیایی هم مانند مسابقات تایلند جنگندگی داشته باشند کسب مدال طلا دور از دسترس نیست.











۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن