تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812911983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان پخش سریال های محرم امسال تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:صبح تهران: امسال نیز تلویزیون اقدام به تولید و ساخت سه سریال مناسبتی برای ماه محرم کرده است و در همین راستا سریال هایی چون «گشت ویژه»، «علمدار» و «نفس شیرین» هر کدام از یکی از شبکه های سیما پخش می شوند.
به گزارش صبح تهران به نقل از خبرگزاری فارس: تلویزیون به رسم همه ساله در ایام مناسبتی مثل محرم، نوروز و ماه رمضان سریال و برنامه های مناسبتی را روانه آنتن می کند. امسال نیز در این ایام که با هفته نیروی انتظامی متقارن شده است، سه مینی سریال از شبکه های مختلف سیما پخش می شود که تا این لحظه شبکه پخش کننده یکی از این آثار به طور قطعی مشخص شده است و دو سریال دیگر معلوم نیست که از کدام شبکه سراسری بروی آنتن رسانه ملی خواهند رفت. تا به این لحظه فقط زمان دقیق پخش دو سریال مشخص شده است. «گشت ویژه» که از 10 مهرماه هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود و «نفس شیرین» نیز دهه دوم ماه محرم را به خود اختصاص خواهد داد. غیر از گشت ویژه شبکه پخش کننده دو سریال دیگر قطعی نشده است و به احتمال فراوان طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.
«گشت ویژه» روایتی از پلیس یگان ویژه با رنگ و بوی ماه محرم
سریال پلیسی «گشت ویژه» در 13 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی فعالیت های پلیس یگان ویژه را به تصویر می کشد. در این سریال سه پلیس یگان ویژه با بازی حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی در نقش پلیس های اصلی ایفای نقش می کنند و در هر قسمت یک بازیگر به عنوان مهمان در این سریال حاضر خواهد شد.
یکی از نکات جالب توجه در مورد این سریال نام سه کاراکتر اصلی و پلیس قصه است که عینا نام بازیگران نام گذاری شده است. حمید گودرزی در نقش سروان حمید، شاه احمدلو سروان شاهد و پدرام شریفی سروان پدرام را بازی می کنند.
حمید گودرزی و شاهد احمدلو از پلیس های اصلی این سریال هستند که برای اولین بار در نقش پلیسظاهر شده اند. گودرزی و احمدلو تا به حال ...
[ مشاهده متن کامل خبر زمان پخش سریال های محرم امسال تلویزیون در سایت خبری تحلیلی صبح تهران ]


سه شنبه ، ۴آبان۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صبح تهران]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن