تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820841657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موارد قانونی توقيف و انتقال به پاركينگ وسائط نقليه موتوری اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: موارد قانونی توقيف و انتقال به پاركينگ وسائط نقليه موتوری اعلام شد
رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان گفت: پليس راهنمايي در قالب وظايف تعيين شده مجاز به استفاده از ابزارهای بازدارنده مي باشد.

موارد قانونی توقيف و انتقال به پاركينگ وسائط نقليه موتوری اعلام شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان سرهنگ حميد معين زاده موارد و مستندات توقيف قانوني و انتقال به پاركينگ وسايل نقليه موتوري زميني براساس ماده 12 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي را چنين اعلام کرد : حسب دستور مقامات قضايي، توقف در زير تابلوهاي مطلقا ممنوع با نشانه حمل با جرثقيل آن هم در صورتي كه راننده حضور نداشته يا امتناع از حركت كند و يارانندگاني كه اقدام به رانندگي بدون داشتن گواهينامه مجاز با نوع وسيله نقليه موتوري زميني و يا رانندگي در حالت مستي يا استفاده از مواد مخدر و روانگردان در حين رانندگي كنند ضمن اعمال قانون وسيله نقليه آنها به توقفگاه انتقال داده خواهند شد.


وي افزود : طبق ماده 13 قانون -در مواردي كه انتقال وسيله نقليه توسط جرثقيل به توقفگاه ضرورت داشته باشد ،وسيله نقليه با استفاده از وسايل مطمئنه كه براي اين كار معمول است انتقال مي يابد و هزينه حمل ونقل وتوقف وسيله نقليه كه توسط بخش خصوصي وصول مي شود حسب مورد، برعهده متخلف ،مالك ، متصرف يا قائم مقام قانوني آنان خواهد بود .هزينه هاي ياد شده برابر تعرفه هايي مي باشد كه به پيشنهاد وزارت كشور به تصويب هيات وزيران رسيده است .


وی خاطر نشان کرد : هرگاه وسيله نقليه مطابق قانون به توقفگاه اعزام شود ترخيص آن منوط به پرداخت كليه جريمه ها و تسليم مفاصا حساب وارائه اصل رسيد خودرو و يا دستور مقام قضــــايي مي باشد ودر صورت ظن قوي در عدم مالكيت ارائه مدارك مالكيت ضروري است .


وي تصریح کرد: رانندگان يدك كش مي بايست جهت انتقال خودروها به پاركينگ از اسكيت مربوطه استفاده تا به خودروها خسارتي وارد نشود و در صورت هرگونه خسارت به آنها بايد هزينه مربوطه توسط آنان پرداخت شود.





۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن