تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804731195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسبقیان: ثبت‌نام مجدد برای کاندیداهای ژیمناستیک بعید است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اسبقیان: ثبت‌نام مجدد برای کاندیداهای ژیمناستیک بعید است

ژیمناستیک اسبقیان
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک حضور در اجلاس جهانی را برای پیشرفت این رشته موثر دانست. او ضمن اینکه اولویت کاری خود، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را برگزاری هرچه سریعتر انتخابات این فدراسیون عنوان کرد، گفت: بعید به نظر می‌رسد که ثبت‌نام مجدد برای کاندیداهای این فدراسیون صورت گیرد. سید محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، حضور خود در نشست جهانی را برای پیشرفت ژیمناستیک ایران موثر خواند و اظهار کرد: حضور ما در این نشست برای آینده ژیمناستیک ایران بسیار موثر، مفید و سازنده بود. اگر من به عنوان نماینده فدراسیون ایران در این نشست حضور پیدا نمی‌کردم جایگاه فدراسیون ایران خالی می‌ماند. این حضور نشان‌دهنده این است که فدراسیون ژیمناستیک ایران به این نشست بی تفاوت نبوده است. البته من شخصا نمی‌خواستم در این اجلاس شرکت کنم اما به درخواست و اصرار مسئولان وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده ایران حضور یافتم و بعد از آن بود که به اهمیت حضور در این جلسه پی بردم و حضور فعال ژیمناستیک ایران در این اجلاس را اعلام کردم.
او در ادامه در مورد مباحث نشست جهانی اضافه کرد: در این نشست بودجه و اعتبار مالی گذشته و آینده ژیمناستیک مورد تفصیل و بررسی قرار گرفت. همچنین در مورد برنامه‌های آینده ژیمناستیک در سراسر جهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در بحث انتخابات با کشورهای آسیایی هماهنگ شدیم تا یک آسیایی در راس فدراسیون جهانی قرار بگیرد. این موضوع و انتخاب سبب ایجاد دستاوردی برای آسیا و خصوصا کشوری چون ما می‌شود، چون ما ارتباط خوبی با ژاپن داریم. من قبل و بعد از انتخابات با آقای واتانابه صحبت کردم و دعوت کردم از او تا به ایران بیاید و در مراسم افتتاحیه آکادمی بین‌المللی ژیمناستیک در سال آینده حضور داشته باشد و او هم  دعوت ما را قبول کرد.
اسبقیان در مورد دیدار با سایر مسئولان جهانی نیز خاطرنشان کرد: در این سفر با نایب رییس فدراسیون جهانی نیز دیداری داشتم. کشور روسیه از کشورهای صاحب سبک در ژیمناستیک است و در این رشته حرفی برای گفتن دارد؛ بنابراین از او خواستم تا به کشور ما بیاید و در راستای توسعه ژیمناستیک، امور علمی و آموزشی در این رشته کمک کننده باشد. همچنین در دیدار با رییس فدراسیون آسیایی نیز انتظارات خود را به عنوان یک کشور مسلمان به او یادآور شدیم که باید کمک کننده به توسعه ژیمناستیک کشورهای آسیایی باشد.
او با بیان اینکه در این نشست می‌خواستیم حضور ایران را پررنگ نشان دهیم، یادآور شد: در کل می‌خواستم حضور ایران و فعالیتش را پررنگ نشان دهم. صحبت‌هایی نیز در خصوص اساسنامه با دبیر فدراسیون جهانی آقای برگر انجام شد و مقرر شد بعد از تدوین، اساسنامه به فدراسیون جهانی ارسال شود و آن‌جا مورد بررسی قرار بگیرد، ضمن اینکه هدف ما در حالت کلی این بود که نشان دهیم کشور ایران در ورزش صاحب سبک و برنامه است.
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در مورد اینکه چرا ایران در این انتخابات صاحب نامزد انتخاباتی نبود، تصریح کرد: من کاملا در جریان این موضوع نیستم اما آن‌طور که متوجه شدم هیچ یک از اعضای فدراسیون در تاریخ معین شده ثبت‌نام نکرده بودند. به نظر می‌رسد که باید ایران نیز صاحب کرسی شود، همانطور که ترکیه صاحب کرسی شد. اما ایران در این انتخابات هیچ نامزدی نداشت و باید به این موضوع ورود کنیم. این دیپلماسی‌هایی که در آن‌جا ایجاد شد به خاطر همین موضوعات بود که در آینده ژیمناستیک ایران بتواند در این انتخابات شرکت کند و صاحب کرسی شود و بتواند در تصمیم‌گیری های فدراسیون جهانی حضور فعال داشته باشد. امیدوارم بعد از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ایران این موضوع دنبال شود تا بتوانیم از حق و حقوق ژیمناستیک ایران دفاع کنیم.








تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن