تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820631725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی رادیو اربعین در استان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی رادیو اربعین در استان
رادیو اربعین به مناسبت فرارسیدن اربعین در زنجان راه‌اندازی شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رادیو اربعین از امروز فعالیت خود را دراستان زنجان آغاز می کند.
این شبکه رادیویی به ‌صورت مناسبتی و تا پایان ماه صفر مصادف با یازدهم آذر ماه سال جاری فعالیت می‌ کند و برای ساکنان شهر زنجان قابل دسترسی خواهد بود.
بازتاب آخرین اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات ‌رسان به زائران اربعین، اطلاع ‌رسانی لحظه به لحظه از اخبار مربوط به حضور میلیونی زائران و تمامی تدارکات مربوط به سفر بخش‌هایی از اولویت برنامه‌های این شبکه رادیویی است.
شنوندگان در شهر زنجان می‌توانند روی موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز برنامه‌های این شبکه را دریافت کنند.
سخنرانی‌هایی از وعاظ معروف، سخنان کوتاه معرفتی در موضوعات مختلف، پخش مستندهای رادیویی ویژه، نمایش‌های رادیویی ویژه این ایام از برنامه‌های رادیو اربعین، پخش مداحی، اخبار کمیته‌های ستاد اربعین، تبیین فلسفه اربعین و پیاده‌روی آن، مباحثی درباره دلایل اهمیت زیارت اربعین و تفسیر فرازهایی از زیارت اربعین، امنیت و بهداشت سفر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از رادیو اربعین پخش خواهد شد.
 



۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن