تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد 141تا شرکت دانش بنیان در استان کرمان  - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
شرکت های دانش بنیان
 مشاور عالی استاندار کرمان از ایجاد 141 شرکت دانش بنیان در استان کرمان خبر داد و افزود: باید در جهت تقویت شرکت‌های دانش بنیان در استان اقدام شود. به گزارش ایسنا منطقه کویر، دکتر نصرالله گرامی امروز یکشنبه 10 مرداد ماه در جلسه کمیته توسعه اقتصاد دانش بنیان و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی، از برگزاری سه جلسه در خصوص توسعه اقتصاد دانش بنیان خبر داد و یادآور شد: زمینه اشتغالزایی در حوزه آی.سی.تی بسیار است و نیازمند فرهنگسازی است در این زمینه دانشجویان و دانشگاه‌ها جامع هدف این طرح هستند.

گرامی آموزش فارغ التحصیلان و دانشجویان را در دستور کار این کارگروه دانست و خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری متولی شرکت های دانش بنیان هستند که به دستور استاندار کرمان در زمینه ارائه راهکارهای عملیاتی سه جلسه برگزار شده است.

وی با تاکید براینکه مسئولین اجرایی به باورهای بومی اعتقاد ندارند، گفت: خرابی پشت پرده نشات گرفته از بوروکراسی اداری و رانت خواری است که نمایندگان دستگاه‌ها باید در زمینه حذف رانت خواری اقدام نمایند.

مشاور عالی استاندار کرمان از وجود 141 شرکت دانش بنیان در استان کرمان خبر داد و افزود: باید در جهت تقویت شرکت های دانش بنیان در استان اقدام شود.

گرامی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی به منظور شناسایی شرکت هایی که آمادگی دارند نسبت به خرید ایده های شرکت‌های دانش بنیان اقدام نمایند، راه‌اندازی خواهد شد، یادآور شد: در حوزه آی.سی.تی یک مرکز تولید محتوا در استان راه اندازی شده که باید نسبت به جمع آوری ایده ها و تبدیل آن به محصول اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در حد بضاعت استان مشکلات مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان استان در بحث گمرک، نحوه صادرات، مباحث مالیاتی مرتفع و مابقی در قالب صورت جلسه در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح کشور پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه قرار است در هر شهرستان ده کارآفرین برتر شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و  600 نفر برای جشنواره کارآفرینی در استان ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام تا 15 مرداد است.

رضا اسماعیلی زاده با تاکید براینکه بحث توانمندسازی در سه حوزه به طور جد دنبال می شود، گفت: آموزش بیکاران و شاغلان واحدهای صنعتی و تعاونی ها تا 900 هزار ساعت با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان در دستور کار این اداره کل است.

وی با اشاره به اینکه 290 هزار کارگر بیمه شده در واحدهای صنعتی مشغول به کار هستند که می توانند در این دوره های آموزشی ثبت نام کنند، افزود: 23 مرکز کاریابی در استان وجود دارد که سالیانه نسبت به ثبت نام 10 الی 15 هزار نفر اقدام می‌کنند. انتهای پیام


یکشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن