تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815522305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گاز قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گاز قزوین
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از راه اندازی فاز اول سامانه کنترلی ومانیتورینگ ایستگاه های گاز این شرکت خبرداد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری گفت : با توجه به دستور مدیر شرکت ملی گاز ایران مبنی بر استقرار سیستم های پالایش آنلاین ایستگاه های گاز، سامانه مانیتورینگ این شرکت طی دو فاز برنامه ریزی و طراحی شده که فاز اول آن عملیاتی شده است.

وی افزود : فاز اول پروژه مذکور که ۵ ایستگاه CGS و ۳۰ ایستگاه CNG در سطح استان قزوین را در بر می گیرد با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال  به مدت یکسال مطابق آخرین استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران راه اندازی شده است.

بوشهری اضافه کرد : جایگاه های CNG موجود در شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک، بوئین زهرا، الوند و با استفاده از تجهیزات مانیتورینگ آنلاین، تحت کنترل و نظارت واحدهای بهره برداری و اندازه گیری شرکت گاز استان قرار گرفته اند که این موضوع می تواند نقش مهمی در رصد کردن مقدار گاز ورودی و مصارف این جایگاه های سوخت داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین از طراحی و انجام برنامه ریزی لازم برای اجرای فاز دوم پروژه مانیتورینگ با بهره گیری از تجربیات فاز اول خبر داد .
بوشهری افزود : فاز دوم سامانه مانیتورینگ شامل ۲۸ ایستگاه CNG و ۱۱ ایستگاه CGS مهم و پرمصرف استان می شود که پس از انجام مراحل مطالعاتی و طراحی در دست اقدام  است .وی اظهار امیدواری کرد : فاز دوم این طرح  در سال ۹۶ به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان ،کنترل میزان گاز ورودی استان و پایش شرایط ایستگاه ها CGS بخصوص در فصل سرد سال و نیز کنترل وضعیت و صحت عملکرد ایستگاه های CNG از مزایای این سامانه بیان کرد .




۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن