تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي چشم در چشم پرسپوليس استقلال به دنبال دومين برد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دايي چشم در چشم پرسپوليس استقلال به دنبال دومين برد
در مهم‌ترين بازي‌هاي امروز هفته هشتم، امروز نفت با دايي روبه‌روي پرسپوليس قرار مي‌گيرد، استقلال در مشهد به مصاف سياه‌جامگان مي‌رود و تراكتور مقابل سايپا به دنبال ادامه صدرنشيني است.
نویسنده : سعيد احمديان 


سوت شروع دوباره ليگ برتر فوتبال از ديروز با برگزاري دو بازي در حالي زده شد كه وقفه‌هاي چند باره در ليگ به بهانه‌هاي بازي‌هاي تيم ملي در انتخابي جام جهاني سبب شده تا ديگر باشگاه‌ها با توجه به روندي كه ليگ پانزدهم تا امروز داشته، به اين تعطيلي‌ها عادت كنند و بعد از دو، سه بازي خودشان را براي يك تعطيلي چند هفته‌اي آماده كنند! ديروز هم ليگ برتر با برگزاري بازي‌هاي هفته هشتم ليگ برتر بعد از چهار هفته تعطيلي آغاز شد، آن‌هم در شرايطي كه بعد از برگزاري سه هفته، دوباره قرار است ليگ نزديك به يك ماه دوباره تعطيل شود!‌ اين تعطيلي‌ها تكراري سبب شد تا برانكو كه با پرسپوليس مدعي قهرماني نشان داده، نسبت به آن اعتراض كند:«وقتي به اوج مي‌رسيم ليگ تعطيل مي‌شود، در اين ميان كاري از دست ما برنمي‌آيد و بايد خودمان را با شرايط موجود وفق دهيم.»  البته برخلاف سرمربي قرمزها، مربياني مانند دايي معتقدند بايد به خاطر تيم ملي و جام جهاني دندان روي جگر گذاشت و اين وضعيت را تحمل كرد. با تمام مصائب باشگاه‌ها به خاطر تعطيلي‌هاي بيش از حد ليگ برتر، امروز با انجام پنج بازي از هفته هشتم پيگيري مي‌شود.
 
پرسپوليس -  نفت تهران، امروز ساعت 18
رويارويي دايي با پرسپوليس اتفاق بزرگ هفته هشتم ليگ است، هفته‌اي كه قرمزها به مصاف نفت تهران مي‌روند. پرسپوليسي‌ها در حالي آماده رويارويي با شاگردان سرمربي سابقشان مي‌شوند كه در ليگ پانزدهم بر خلاف هفته‌هاي اول فصل پيش، در بهترين شرايطشان قرار دارند و با 4 برد و 3 مساوي از 7 بازي گذشته‌شان تنها به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به تراكتور در رده دوم جدول رده‌بندي ايستاده‌اند. حضور 4‌بازيكن پرسپوليس در تركيب ثابت تيم ملي هم نشان از شرايط ايده‌آل قرمزها براي ليگ دارد و اين بهترين خبر در فصل جديد براي برانكو بوده كه تيمش را در فصل جديد به عنوان يكي از مدعيان اصلي مطرح كرده است. قرمزها در آخرين بازي‌شان سپاهان را در اصفهان 3 بر يك شكست دادند و پس از تعطيلي 4 هفته‌اي ليگ، در هفته هشتم ميزبان نفت تهران هستند. برانكو ديروز اين بازي را يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي تيمش عنوان كرد، به خصوص كه از فصل پيش از اين تيم زخم خورده هستند: «مسابقه با نفت يكي از كليدي‌ترين و سرنوشت‌سازترين مسابقات ماست. نفت تهران سال قبل قهرماني را از ما گرفت. ما در برهه قبلي سه بازي بسيار سخت مقابل تراكتورسازي، استقلال و سپاهان داشتيم و امروز هم در يك مسابقه دشوار با تيم رده سوم جدول نفت تهران بازي مي‌كنيم. حريف‌مان تيم محكم و سرسختي است كه امسال نتايج خوبي كسب كرده است.» در سوي ديگر دايي با نفت تهران از تيم‌هاي خوب ليگ تا امروز بوده است، نفتي‌ها در فصل جديد با 12 امتياز تيم سوم ليگ هستند و مي‌توانند يك مانع سخت براي تيم برانكو باشند.
  
سياه جامگان مشهد - استقلال، ساعت 15:30
عليرضا منصوريان در شرايطي تيمش را براي بازي هفته هشتم مقابل سياه‌جامگان آماده نمي‌كند كه عليرضا منصوريان با توجه به پيروزي در هفته هفتم، فشار پيروز نشدن در ليگ پانزدهم را از روي وي برداشته شده و با خيال راحت‌تري، تيمش را در ادامه مسابقات به ميدان مي‌فرستد. طلسم نبردن استقلال قبل از تعطيلي ليگ بود كه با پيروزي مقابل ذوب‌آهن شكست تا منصوريان و شاگردانش پس از شش هفته از شروع ليگ طعم پيروزي را بچشند. حالا در اين وضعيت منصوريان تيمش را بعد 23روز تعطيلي، امروز در مشهد مقابل سياه‌جامگان به ميدان مي‌فرستد. منصوريان كه تيمش با 4 مساوي، 2باخت و يك پيروزي با 7 امتياز در رده يازدهم ايستاده، اميدوار است كه در ادامه ليگ همه چيز براي تيمش به بهترين شرايط پيش برود و نتايج ضعيف شش هفته اول آبي‌پوشان جبران شود. البته استقلالي‌ها رقيب سرسختي به نام سياه‌جامگان پيش رو دارند، تيمي كه بر خلاف فصل پيش كه در هفته آخر توانست در ليگ ماندني شود، در ليگ پانزدهم بهتر از استقلال نتيجه گرفته و با 9 امتياز در رده ششم قرار دارد. هر چند شاگردان فرهاد كاظمي در آخرين بازي‌شان شكست سنگيني مقابل تراكتور متحمل شده‌اند اما منصوريان به خوبي مي‌داند كه نبايد اين تيم مشهدي را در خانه‌اش دست‌كم گرفت.
  
سايپا - تراكتورسازي، امروز ساعت17
تبريزي‌ها با روند خوبي كه تراكتور در ليگ پانزدهم داشته اميدوارند كه براي اولين بار قهرمان ليگ برتر شوند، آنها با 15 امتياز با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس، صدرنشين هستند و امروز براي تداوم صدرنشيني در تهران مهمان سايپا هستند، تيمي كه با حسين فركي در 7هفته گذشته ليگ، روند پرفراز و نشيبي داشته و از 6 بازي با كسب 7 امتياز تيم نهم جدول است.
  
برنامه ساير بازي‌هاي امروز
ماشين‌سازي - استقلال خوزستان، ساعت 15
ذوب آهن – سپاهان، ساعت 17

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن