تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821002945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفحه اول روزنامه های امروز اسپانیا(عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صفحه اول روزنامه های امروز اسپانیا(عکس)
تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا تا 2021 و دیگر تمدید های در دست انجام سه غول فوتبال اسپانیا از موضوعات اصلی نشریات ورزشی امروز کشور اسپانیا هستند. به گزارش " ورزش سه"، نیمار روز گذشته قرارداد خود را به صورت رسمی با بارسا تا 2021 تمدید کرد و رقم فسخ قرارداد او پلکانی بالا خواهد رفت؛ به طوریکه سال 2021 هر باشگاهی نیمار را می خواهد، باید 250 میلیون یورو پرداخت کرده تا بدون مذاکره با بارسلونا این فوق ستاره برزیلی را در اختیار بگیرد. رئال و اتلتیکو نیز برای فرار از پیشنهادات وسوسه کننده تیم های انگلیسی، از حالا در فکر تمدید با ستاره هایشان هستند.     مارکا: رئال و 14 کریستیانو که به گلزنی 15 بازیکن مختلف در این فصل برای رئال اشاره دارد.  

    آ.اس: تمدید قرارداد های ضد لیگ برتری    

    مونددپورتیوو: نیمار + (رقص)سامبا + تلاش که به کار سخت بارسا در زمین والنسیا در بازی امشب در غیاب پیکه، آلبا، آردا و رافینیا اشاره دارد.  

    اسپورت: نیمار غیرقابل دسترس شد

15:00  1395/08/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن