تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبرپور: بازی مقابل سایپا بهترین نمایش استقلال بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: علیرضا اکبرپور در پاسخ به سوالی درباره مصاف استقلال و سایپا و ارزیابی‌اش از آن بازی گفت: استقلال یکی از بهترین نمایش های ممکن را برابر سایپا داشت. این بازی بهترین بازی آنها در طول فصل بود. استقلال در بازی‌های قبلی در نیمه دوم دچار افت می‌شد ولی این بازی دیدیم که نود دقیقه روبه جلو بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این بحث موافق است که هرگاه رحمتی روز خوبش باشد، استقلال شرایط خوبی دارد؟ عنوان کرد: رحمتی از بهترین دروازه‌بانان ایران است. او به نظر من گلر اول ایران است و حقش است که در تیم ملی باشد. البته یک بحث دیگری هم هست و آن هم اینکه تیمی مثل استقلال وقتی ۹۰ دقیقه حمله می‌کند، دو سه توپ روی دروازه‌اش می‌آید و اگر قرار باشد آن توپ‌ها هم گل شود، قطعا آن دروازه‌بان در حد استقلال نیست. دروازه بان استقلال باید همین گونه باشد و الان رحمتی در آمادگی کامل به سر می‌برد. او به تیمش روحیه می‌دهد و نقش مهمی در استقلال دارد. دروازه بان استقلال باید در حد این تیم باشد.

اکبرپور که سابقه بازی در ماشین‌سازی تبریز را هم دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: ماشین‌سازی تیمی است که من فوتبالم را در آنجا شروع کردم و از بچگی عاشق این تیم بودم. آرزویم این بود در این تیم بازی کنم و خوشحالم که از ماشین‌سازی به استقلال و تیم ملی رسیدم. خطیبی از دوستان خوب من است و نمی‌دانم که چرا در این هفته‌ها با ماشین‌سازی خوب نتیجه نگرفته است. من نمی‌دانم در داخل باشگاه ماشین‌سازی چه می‌گذرد و از نتایج این تیم خیلی ناراحتم.

او اضافه کرد: حیف است وقتی می‌بینیم تیمی مثل ماشین‌سازی بعد از مدتها به لیگ برتر آمده و اکنون در انتهای جدول است. ماشین‌سازی تیم اول تبریز بود و به دلایلی بعدها از تراکتور بیشتر حمایت شد و باید همین حمایت‌ها از ماشین‌سازی هم صورت بگیرد. ماشین‌سازی در این فصل خوب خرج کرده و مدیریت این باشگاه باید شرایط را حتما بررسی کند. من و امثال من از این تیم دور هستیم و نمی‌خواهیم حرفی بزنیم تا عده‌ای بگویند دنبال شیطنت کردن هستیم. امیدوارم که مشکل این تیم هم به زودی حل شود.

اکبرپور در پایان و در پاسخ به این سوال که ماجرای طلبش از استقلال به کجا انجامید، اظهار کرد: الان به دنبال این هستم تا بفهمم چگونه می‌توان از کمیته انضباطی شکایت کرد. به من گفتند ۵۰ هزار تومان به حساب بریز تا حقت را بگیریم، هنوز بعد از سه سال حقم را نگرفته‌ام و می‌خواهم ببینم اگر حقم را نمی‌دهند، حداقل ۵۰ هزار تومانم را پس بدهند (باخنده). از قدیم گفته‌اند که تا عرق کسی خشک نشده مزدش را بدهید، ما در این سال‌ها مدام عرق کردیم و عرقمان هم خشک شد ولی خبری از پول نشد. خوب نیست در کشور اسلامی اینگونه با آدم برخورد می‌کنند. آیا باید شیشه بشکنیم و شرارت کنیم تا پولمان را بگیریم؟ (باخنده)



۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن