تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکانی‌ها غایب لیگ برتر بانوان/ خودروسازان فصل بعد برای قهرمانی می‌آیند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیکانی‌ها غایب لیگ برتر بانوان/ خودروسازان فصل بعد برای قهرمانی می‌آیند
در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر تیم داری باشگاه پیکان در بخش بانوان به گوش می‌رسید، این موضوع از سوی مدیرعامل این باشگاه تکذیب شد و قول‌هایی برای سال بعد داده شد.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال بانوان اواخر ماه آینده در سازمان لیگ فدراسیون والیبال قرعه کشی خواهد شد. آن هم در حالی که هنوز مشخص نیست کدام تیم‌ها در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.


در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر تیم داری باشگاه پیکان در این فصل از رقابت‌های بانوان به گوش می‌رسید، اما پیکانی‌ها قصدی برای انجام این کار در این فصل از مسابقات لیگ برتر بانوان ندارند.


محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، در این رابطه و در گفتگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال شرایط تیم داری برای بانوان مهیا نیست ، با این حال برنامه ریزی‌هایی صورت داده‌ایم که سال آینده حتما با تیمی قوی در بخش بانوان در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.


مدیر عامل باشگاه پیکان به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌هایی برای بانوان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم امسال دوره هایی را برای رده‌های پایه  دختران برگزار کنیم تا بتوانیم سال بعد از برخی استعدادهای جدید هم در تیم بانوان پیکان استفاه کنیم.


با این تفاسیر پیکان تهران امسال در لیگ برتر بانوان نماینده نخواهد داشت و باید دید کدام باشگاه ها اقدام به تیمداری در بخش بانوان خواهند کرد. گفتنی است باشگاه بانک سرمایه تصمیم دارد این فصل برای نخستین بار در بخش بانوان تیمداری کند. تیمی که هدایت آن بر عهده میترا شعبانیان، مربی اسبق تیم ملی والیبال بانوان خواهد بود. 





۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن