تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلنگ یک چوپان را در گالیکش زخمی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پلنگ یک چوپان را در گالیکش زخمی کرد
منابع خبری محلی از حمله پلنگ به یک چوپان ساکن روستای پاسنگ بالا از توابع بخش لووه شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان در عصر روز جمعه خبر دادند.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش جمعه شب در گفت و گو با ایرنا، مورد حمله قرار گرفتن چوپان از سوی یک حیوان وحشی را تایید کرد و گفت: طبق اطلاعات اولیه، یک حیوان وحشی که گفته می شود پلنگ بوده، ابتدا به سگ گله حمله می کند.


محمددردی آق آتابای افزود: حمله پلنگ به سگ گله منجر به زخمی شدن این حیوان می شود و چوپان گله که قصد نجات سگش را داشته، خود نیز مورد حمله پلنگ قرار می گیرد.


وی افزود: چوپان از ناحیه دست، پا و سر زخمی شده و با انتقال به بیمارستان مینودشت مورد درمان سرپایی قرار گرفته و از بیمارستان مرخص شده است.


رئیس اداره محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش خاطرنشان کرد: کارشناسان محیط زیست برای بررسی دقیق موضوع فردا (شنبه) به منطقه اعزام و نسبت به تهیه گزارش تکمیلی اقدام می کنند.


به نوشته برخی از سایت های خبری محلی، حمله پلنگ به چوپان جوان که از او به نام موسی الرضا سایری 23 ساله و ساکن روستای پاسنگ بالا نام برده اند، در منطقه جنگلی بلنجر و حین چرای گوسفندان رخ داده است.








۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن