تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803127171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جالب از استقلال خ – پرسپولیس (گزارش تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جالب از استقلال خ – پرسپولیس (گزارش تصویری)
استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی تا ساعاتی دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تاکنون 6 دیدار در تاریخ رقابت ها برابر یکدیگر برگزار کرده اند. به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان تاکنون در لیگ برتر دو مربی را روی نیمکت خود دیده و عبدالله ویسی با 6 بار تقابل روی نیمکت آبی پوشان برابر پرسپولیس، اینبار جای خود را به سیروس پورموسوی داده تا این عضو سابق کادرفنی اینبار به عنوان همه کاره این تیم، استقلال خوزستان را برابر سرخپوشان هدایت کند. علی دایی، حمید درخشان نیز در کنار برانکو ایوانکوویچ سرمربیان پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان بوده اند.  


مهدی طارمی را می توان خطرناک ترین بازیکن در جمع پرسپولیسی ها برابر استقلال خوزستان نامید. این بازیکن ملی پوش و جنوبی در فصل گذشته در دیدار رفت و برگشت برابر این تیم موفق به گلزنی شد و اکنون نیز در اوج آمادگی بار دیگر از انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه وحید شیخ ویسی برخوردار است.  

  استقلال خوزستان سال ها با حضور پرویز کریمی در درون دروازه شناخته می شد. دروازه بانی که با شمایل خاص خود سوژه اصحاب رسانه بود و معمولا نیز برابر سرخابی ها عملکرد قابل توجهی از خود به جا می گذاشت. او در دو فصل گذشته جای خود را به فرناندو دخسوس و وحید شیخ ویسی داده است. پرسپولیس نیز در دو فصل گذشته با سوشا مکانی به مصاف استقلال خوزستان می رفت که اکنون این دروازه بان در نروژ به هنرنمایی مشغول است.  

 

  درگیری علیرضا نورمحمدی با میثم مجیدی در جدال دو تیم یکی از خاطرات این دیدار است. کاپیتان سابق پرسپولیس که اکنون بدون تیم مانده است در جریان یکی از تقابل های دو تیم به شدت نسبت به حرکت میثم مجیدی که اکنون در استقلال تهران حضور دارد معترض بود و کار دو بازیکن به برخورد فیزیکی و دخالت داور بازی نیز کشیده شد.  

 

  رامین رضاییان که در فصل گذشته  باثبات ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شد، اکنون بنا بر دلایل انضباطی و دیسیپلین برانکو ایوانکوویچ به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شده است که در دیدار امروز نیز جایی در ترکیب اصلی سرخپوشان نداشته و البته امیدوار است برانکو ایوانکوویچ در جریان بازی به او فرصتی برای جبران گذشته دهد.  

  حضور بازیکنان شمالی در ترکیب استقلال خوزستان در فصلی که داماش گیلان بنا بر مشکلات مدیریتی شرایط مناسبی نداشت یکی از خاطرات بد اهالی فوتبال گیلان است. محمدرضا مهدوی به عنوان کاپیتان دوست داشتنی داماش مجبور به جدایی از این تیم شد و در کنار رضا کاردوست در ترکیب آبی پوشان جنوبی به بازی می پرداخت.  

  حسین ماهینی در ترکیب تیم علی دایی روزهای خوبی را در این تیم پشت سر می گذاشت که ناگهان ماجرای کارت سربازی اش او را از این تیم جدا کرد. ماهینی در بازگشت به پرسپولیس روزهای بهتر و باانگیزه تری را پشت سر می گذارد و به واسطه همین اتفاق نیز توانسته رضاییان را از تفکرات برانکو ایوانکوویچ خارج کند و امروز نیز امیدوار است برابر استقلال خوزستان روند خوب گذشته اش را تکرار کند.  

  یادی کنیم از بازیکنان خاطره انگیزی که امیدوار به درخشش با پیراهن پرسپولیس نبودند و ناچار به جدایی از این تیم شدند. حمید علی عسگری، میثم حسینی، رضا حقیقی، سیدمهدی سیدصالحی، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری در این تصاویر و در دیدار برابر استقلال خوزستان با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته و اکنون شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارند. از ستاره های بی افول استقلال خوزستان نیز می توان به سهراب بختیاری زاده اشاره کرد که تا روزهای پایانی فوتبالش در ترکیب آبی پوشان یکی از مدافعان باصلابت فوتبال ایران نشان می داد.  

 

 

 

  یکی از گل های زیبای پرسپولیس در فصل گذشته در این صحنه به ثمر رسید. در حالی که محسن بنگر قصد داشت در آستانه دروازه استقلال خوزستان، توپ را با حرکت آکروباتیک وارد دروازه کند، امید عالیشاه با پرشی فوق العاده ضربه سرش را وارد دروازه دخسوس کرد تا سرخپوشان در یک بازی سرتر موفق به پیروزی دو بر صفر شوند. امید عالیشاه در بازی امروز به دلایل انضباطی در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته است.  

  آخرین نما از جدال دو تیم در فصل گذشته؛ در پایان جدال دو تیم در فصل گذشته و در استادیوم آزادی که با برتری دو بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود، رسول فروغی که وظیفه کمک داوری این بازی را به عهده داشت تصمیم به خداحافظی گرفت. بازیکنان پرسپولیس نیز در حرکتی جالب توجه اینگونه مراسم خداحافظی اش را خاطره انگیز کردند. محسن بنگر او را روی دوش خود گذاشت و از هواداران خواست تا تشویقش کنند و مسلمان نیز با این عکس سلفی ماجرای این خداحافظی را خاتمه داد.  

  دو تیم امروز و از ساعت 16:45 دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و باید دید چه تصویر خاطره انگیزی از این جدال به جا خواهند گذاشت.  

14:42  1395/07/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن