تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817065046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه اهالی روستا در سرشماری اینترنتی شرکت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشارکت ۱۰۰ درصدی اهالی روستایی در همدان
همه اهالی روستا در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

کراپ‌شده - روستای عبدالملکی نهاوند


شناسهٔ خبر: 3800697 - پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } نهاوند - اهالی روستای «عبدالملکی» شهرستان نهاوند با یک هزار و ۲۸۹ نفر جمعیت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کردند تا به مشارکت ۱۰۰ درصدی در اجرای یک طرح ملی جامه عمل بپوشانند. خبرگزاری مهر - گروه استان ها: «عبدالملکی» روستایی است که این روزها شهرتی دوچندان پیداکرده چراکه در بازار داغ سرشماری اینترنتی تا تنور داغ بود، نانشان را چسباندن تا مانند دوره قبل سرشماری بیش از نیمی از جمعیت آن‌ها از قلم مأمورین سرشماری نیفتد. روستای «عبدالملکی» در ۳ کیلومتری شمال فیروزان و در مسیر محور فیرزوان-تویسرکان قرار دارد که در اقدامی جالب توجه تمام جمعیت آن در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵  شرکت کردند تا عنوان تنها روستای کشور با مشارکت ۱۰۰ درصدی در سرشماری اینترنتی را نصیب خود کنند. فرهاد جهانیان از ساکنان روستای «عبدالملکی» نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این روستا دارای جمعیتی بیش از یک هزار نفر است که متأسفانه با سهل‌انگاری‌های صورت گرفته در دوره قبلی سرشماری بیش از نیمی از اهالی این روستا از سرشماری بازماندند.

وی بابیان اینکه این مسئله به سال ۹۰ ختم نمی‌شود چراکه موجب شده اهالی این روستا ازلحاظ تخصیص اعتبارات برای دهیاری از سایر روستاها عقب‌تر باشند، گفت: با وجود نصف شدن سرانه دهیاری، اقداماتی با مشارکت مردم انجام شده تا از تحول عقب نمانند. بخشدار بخش خزل نهاوند با اشاره به اینکه اهالی روستای «عبدالملکی» و دهیار این روستا بیش از هر نقطه‌ای دیگر برکات سرشماری را متوجه هستند، گفت: خوشبختانه در مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری ۳۴۵ خانوار ساکن در این روستا با جمعیت یک هزار و ۲۸۹ نفری در سامانه سرشماری اینترنتی ثبت کرده اند. وی افزود: مجتبی خزایی دهیار سه روستایی «عبدالملکی»، «زاپن» و «محمودیه» است که در این کار نقش مهمی داشته و اقدامات جهادی وی سبب شد اهالی روستای «عبدالملکی» نهاوند این امتیاز را نصیب خود کنند و اهالی دو روستای «زاپن» و «محمودیه» نیز که دارای حدود ۴۲ خانوار است طی روزهای پایانی به‌صورت ۱۰۰ درصدی در سامانه ثبت نام می کند.

مجتبی خزایی دهیار موفق این روستا نیز درزمینه کارهای انجام شده در امور عمرانی، اجتماعی که از ظاهر این روستا پیدا بود در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: روستای «عبدالملکی» دارای ۳۴۵ خانوار است که اهمیت موضوع سرشماری که با اهالی روستا مطرح و از طریق بلندگوی مساجد و استفاده از فرصت ماه محرم شرکت در این برنامه اطلاع‌رسانی شد. وی ادامه داد: متاسفانه طی ۵ سال گذشته روستای عبدالملکی از سهمیه آرد نانوایی گرفته تا سرانه اعتبار دهیاری مظلوم واقع شده و اقدام مناسبی در راستای انتفاع اهالی انجام نشده است. دهیار روستای «عبدالملکی» با اشاره به اینکه دهیاری عبدالملکی در حاضر حدود ۱۰۰ میلیون تومان فعالیت عمرانی امانی انجام داده که وجهی بابت آن‌ها به پیمانکاران پرداخت نکرده است، گفت: امیدواریم مسئولین روستای «عبدالملکی» آینده بهتری را ببینند چراکه روستای‌شان جای پیشرفت دارد. نجف قصب بستانی رئیس شورای روستای «عبدالملکی» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: اهالی روستای «عبدالملکی» هم کشاورز هستند و هم به دام‌پروری و دام داری مشغول هستند و عده ای نیز کارگر فصلی هستند.

رئیس شورای روستای عبدالملکی با اشاره به اینکه اهالی «عبدالملکی» قدردان زحمات دولت و نظام هستند و اهمیت و اهتمام ویژه‌ای به انجام امورات مربوط به کشور دارند، گفت: ازآنجاکه مردم این روستا یک‌بار نتیجه و طعم سهل‌انگاری را چشیده‌اند در اولین روزهای اجرای طرح سرشماری نسبت به شرکت در این برنامه اقدام کردند. وی با اشاره به اینکه دهیاری و شورای «عبدالملکی» به پیمانکاران شهرستان و برخی ادارات چون بنیاد مسکن بدهی دارد، گفت: امیدواریم که این اقدام مردم روستای «عبدالملکی» پله‌ای به‌سوی گشایش در آینده باشد و بتوانیم مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن