تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813139077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت رکورد جدید سرعت اینترنت در کره جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر - سرعت اتصال به اینترنت هر روز مرزهای جدیدی را پشت سر می گذرد و این بار رکورد حیرت آور ۵۲.۵ گیگابیت در ثانیه در کشور کره جنوبی به ثبت رسیده است.
 
 
آزمایش موفق اینترنت ۵۲.۵ گیگابیتی در کره جنوبی



به نقل از چنل نیوز، شرکت مخابراتی SK کره جنوبی با موفقیت ساکنان یک ساختمان در شهر سئول را از طریق کابل های فیبر نوری با سرعت ۵۲.۵ گیگابیت در ثانیه به اینترنت متصل کرد.

فناوری مورد استفاده برای اتصال به اینترنت با چنین سرعتی توسط شرکت نوکیا ابداع شده است. دولت کره جنوبی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ اینترنت با سرعت ۱۰گیگابیت در ثانیه را در اختیار تمامی شهروندان خود قرار دهد.

در بیانیه نوکیا در این زمینه امده است: با دستیابی به تازه ترین نسل فناوری دسترسی به داده ها از طریق کابل های فیبر نوری، شرکت مخابرات کره جنوبی قصد دارد تا تعهد خود را به ارتقای سرعت اینترنت و ارائه این خدمات به مشتریانش با سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه عملی کند.

علاوه بر استفاده از کابل های فیبر نوری موجود نوکیا و شرکت مخابرات کره جنوبی از ترکیبی از فناوری های پیشرفته استفاده کرده اند که البته فعلا جزئیاتی از نحوه کارکرد آنها افشا نشده است.





۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن