تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد سازی واحدهای تولیدی در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استاندارد سازی واحدهای تولیدی در فارس
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی فارس از استانداردسازی یک چهارم واحد های تولیدی در فارس خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی فارس گفت: با تفاهم‌نامه ‌ای که با اتاق بازرگانی منعقد کردیم، مقرر شد مرکز استاندارد سازی در این اتاق راه ‌اندازی شود تا کالا های باکیفیت تولید و در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه واحد های تولیدی که مشمول استاندارد سازی هستند باید نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند تا پلمب نشوند، افزود: در شش ‌ماهه نخست امسال بازرسی از 3 هزار واحد تولیدی، ارسال 2 هزار و 900 خط تولید به آزمایشگاه، بازرسی از 8 هزار مغازه و آزمون 4 هزار نازل‌های سوخت در این استان اجرایی شده است.
رهنما ادامه داد: راه ‌اندازی دفاتر استانداردسازی در سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان ‌ها، جهاد کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز و دانشگاه آزاد مرودشت انجام شده که این تعداد تا پایان امسال به 10 مورد افزایش می ‌یابد.
رهنما تصریح کرد: اداره کل استاندارد فارس در دو سال متوالی در راستای اجرای تکریم و حفظ کرامت ارباب ‌رجوع، جلوگیری از فساد در واحد ها، صدور پروانه بهره‌برداری و نیز پیگیری واحد های تولیدی از طریق اینترنت رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.
وی بیان داشت: برای نخستین بار اداره کل استاندارد با همکاری نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی و دامپزشکی خط تولید استاندارد گوشت حلال بسته ‌بندی‌شده برای صدور به کشورهای مسلمان و غیرمسلمان را از فردا راه ‌اندازی می‌کند.
رهنما خاطر نشان کرد: از چهار واحد تولیدی دارای نشانه استاندارد شامل شرکت ‌های نفت پاسارگاد، سیمان ‌سفید نی ‌ریز، توسعه صنایع پلاستیکی ایران و سیمان فارس به ‌عنوان واحد های برتر معرفی و تجلیل می ‌شود.
رهنما اضافه کرد: 10 واحد تولیدی شامل صنایع غذایی که هیچ‌گونه تذکر، اخطار و ایراد کارشناسی در طول یک سال نداشته ‌اند نیز شامل شرکت‌ های دایتی، بهروز، توژی، تخم‌مرغ پارسی‌رنگ، دستمال‌ کاغذی رعنا، هایپراستار در شیراز، رنگ ‌سازی بکتاش، ایزوگام شرق دنیا، دکوران، مشک‌فام و مرکز ارائه خدمات غذایی به‌ عنوان نمونه معرفی می‌ شوند.



۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن