تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی ۴۹۲ نفر به هفدهمین مسابقات ملی مهارت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راهیابی ۴۹۲ نفر از جوانان ماهر به هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت از برگزاری جشنواره محتوای الکترونیکی با طعم مهارت در ماه آینده خبر داد و از جوانان علاقه‌مند به تولید محتوای الکترونیکی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد امین سازگارنژاد امروز در یک نشست خبری، از راهیابی ۴۹۲ نفر از مهارت آموزان به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات ۲۶ هزار و ۴۷۰ نفر به مرحله‌ شهرستانی، ۵۰۰۰ نفر به مرحله‌ استانی و ۴۹۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند که از مجموع ۴۹۲ برگزیده کشوری، ۶۱ نفر زن و ۴۳۱ نفر مرد هستند.

وی برگزاری مسابقات ملی مهارت را موجب ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی در میان جوانان، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت و ایجاد بستر مناسب برای افزایش مهارت‌های حرفه‌ای تا سطح جهانی دانست.

سازگارنژاد هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (WSI) در راستای تحقق راهبرد حضور موثر در عرصه‌های بین المللی به عنوان عضو سازمان جهانی مهارت هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی، مسابقات ملی مهارت را با حضور استعدادهای برتر مهارتی که عمدتا جوانان زیر ۲۱ سال هستند برگزار و هر دو سال یکبار نیز برگزیدگان مسابقات ملی را به مسابقات جهانی اعزام می کند.

به گفته وی برگزیدگان نهایی شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته‌های منتخب به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۷ در امارات متحده عربی برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

وی افزود: در مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۵ برزیل، از میان ۷۸ کشور شرکت کننده در رقابتها ایران رتبه ششم را به خود اختصاص داد که امیدواریم در این دوره این رتبه ارتقا یابد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ادامه داد: مسابقات ملی و مسابقات جهانی مهارت، فرصت ارزیابی بهتر را به ما می‌دهد تا به شکل سازنده‌تری در مسیر مهارت آموزی گام برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد: مدال آوران دوره قبل و جوانان ماهر برگزیده در این دوره از مسابقات با کمک صاحبان صنایع، اصناف و فعالان بخش خدمات توانمندی لازم را برای شرکت در دوره‌های آمادگی کسب کنند.

سازگارنژاد گفت: مهارت آموزی با بهره‌وری، پایداری شغل و رشد و توسعه ارتباط مستقیمی دارد از این رو مهارت آموزی، برای شاغلان خرد که به دنبال پایداری مشاغل هستند، بیکاران جویای کار و فارغ التحصیلان امری ضروری به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در گذشته فرد بدون داشتن مهارت فنی خاصی می‌توانست به کار خود ادامه دهد ولی امروز برای سرشماری آمار هم فرد باید مهارت استفاده از اینترنت را داشته باشد.

معاون وزیر کار در بخش دیگری از صحبتهای خود از برگزاری نخستین جشنواره محتوای الکترونیکی با طعم مهارت در ماه آینده خبر داد.

وی از جوانان علاقه‌مند به تولید محتوای الکترونیکی برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد و گفت: همه افرادی که توانایی تولید محتوای الکترونیکی دارند، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند و امیدواریم که همراهی و هم‌افزایی بین دستگاهی را در این رویداد بزرگ شاهد باشیم.

سازگارنژاد از جمله محورهای جشنواره را تولید شبیه سازهای ۲D و D۳، نرم افزارهای آموزشی مبتنی بر رایانه، ‌انیمیشن‌های آموزشی و ‌نرم افزارهای آموزشی مانند اپلیکیشن تبلت‌ها، تلفن‌ها و تلویزیونهای هوشمند عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت دوم لغایت پنجم آبان‌ماه در چهار مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای البرز، مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای خودرو ۹ دی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره سه شهید رهبری برگزار خواهد شد.

برگزیدگان این دوره از مسابقات و مدال آوران چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۵ برزیل، به اردوهای آماده سازی راه یافته و پس از گذراندن دوره‌های مهارتی و کسب توانمندی‌های لازم به مسابقات ۲۰۱۷ ابوظبی اعزام خواهند شد.


۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن