تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814967251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا پسر رونالدو در رئال‌مادرید فوتبال بازی نمی‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



چرا پسر رونالدو در رئال‌مادرید فوتبال بازی نمی‌کند؟
روز نو : پسر كريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي باشگاه رئال‌مادريد، برخلاف فرزندان اكثر بازيكنان اين تيم، در باشگاه رئال‌مادريد فوتبال بازي نمي‌كند. ستاره پرتغالي ترجيح داده تا پسرش را براي فوتبال بازي كردن به باشگاه ديگري ببرد و او را به مدرسه فوتبال پايه‌اي باشگاه رئال‌مادريد نفرستاده است.


پسر كريس به مدرسه فوتبال پره بنجامين پسوئلو مي‌رود و فوتبالش را در آنجا آغاز كرده است. روزنامه ال موندو، در گزارشي از دلايل او براي اين تصميم و فرستادن پسرش به مدرسه فوتبالي در خارج از شهرك ورزشي والدبباس گزارشي منتشر كرده است. در بخش مقدمه اين گزارش به اين نكته اشاره شده كه اگر پسر كريس در آكادمي فوتبال رئال بازي نمي‌كند، دليلي كاملاً شخصي دارد و بخشي از اين ماجرا به اين خاطر است كه كريس دوست دارد حريم شخصي و خصوصي پسر كوچولويش رعايت شود و بخشي از آن هم به عشق و علاقه كريستيانو به باشگاه اسپورتينگ ليسبون برمي‌گردد و او تصميم گرفته تا حالا كه قادر نيست تا پسرش را در آكادمي فوتبال اسپورتينگ ليسبون ثبت نام كند، او را به آكادمي رئال نيز نفرستد و مدرسه فوتبال سومي را براي فرزندش انتخاب كرده.


كريستيانو رونالدو ارتباط خوبي با فلورنتينو پرس، رئيس باشگاه مادريدي دارد و دلايلش براي انتخاب اين مدرسه فوتبال، كاملاً شخصي و حرفه‌اي است و گويا او دوست دارد تا زندگي شخصي‌‌اش را از كارش جدا كند.


طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو، علاقه كريس به باشگاه اسپورتينگ ليسبون و تلاش‌ها براي حفظ آرامش و حريم خصوصي پسرش باعث شده تا كريس مدرسه فوتبال ال پسئولورا به جاي مدرسه فوتبالي رئال‌مادريد، براي پسرش انتخاب كند تا او دور از حاشيه‌ها و كانون توجهات فوتبالش را آغاز و دنبال نمايد.




تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن