تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803698629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیپور: هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: علیپور: هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی در لیگ نیست
مهاجم جوان پرسپولیس گفت: به هیچ وجه از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراضی و ناراحت نیستم. من همیشه در هر شرایطی با همه توانم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و فرقی ندارد چه مقدار به من بازی برسد.
به گزارش نامه نیوز ، علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس راجع به پیروزی سرخپوشان مقابل نفت تهران در هفته هشتم لیگ گفت: بازی خوبی بود. با اینکه اولین بازی ما بعد از شروع دوباره لیگ بود بازیکنان ملی‌پوش هم بعد از چند هفته غیبت در تمرینات تازه به تیم اضافه شده بودند اما خیلی خوب شروع کردیم و تقریباً در همان نیمه اول به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم چون می‌دانستیم نفت هجومی بازی خواهد کرد، دنبال حفظ و کنترل بازی بودیم که خوشبختانه خیلی خوب این کار را انجام دادیم و توانستیم با یک پیروزی شیرین مقابل تیم خیلی خوب نفت، دوباره به صدر جدول لیگ برگردیم.

مهاجم جوان پرسپولیس در مورد صحنه خطای مدافع نفت روی او که در برنامه نود شب گذشته مشخص شد داور به اشتباه اعلام پنالتی نکرده است نیز تصریح کرد: من همان بعد از بازی هم گفتم که آن صحنه پنالتی صددرصد بود و من تمارض نکردم. فکر می‌کنم داور به دلیل آنکه ما سه گل از نفت جلو بودیم از آن خطا به سادگی گذشت. خوشبختانه با اینکه نفتی‌ها اعتقاد داشتند من در آن صحنه تمارض کرده‌ام اما در برنامه نود درستی حرف من ثابت شد و از این نظر خوشحالم.

او همچنین در واکنش به نیمکت‌نشینی خود در این بازی نیز اظهار داشت: به هیچ وجه از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراضی و ناراحت نیستم. من همیشه در هر شرایطی با همه توانم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و فرقی ندارد چه مقدار به من بازی برسد. در بازی با نفت دو مهاجم طراز اول فوتبال ایران و دو بازیکن ملی‌پوش در خط حمله پرسپولیس به میدان رفتند و من افتخار می‌کنم که در کنار بازیکنانی مانند وحید امیری و مهدی طارمی می‌توانم بازی کنم. حرف آخر را در تیم برانکو می‌زند و من هم تنها تلاش می‌کنم که هر زمان با نظر سرمربی تیم به زمین رفتم، بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ یعنی استقلال خوزستان برود. علیپور در رابطه به این دیدار به وبسایت نود گفت: قطعاً بازی سختی برای ما خواهد بود. استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است و این هفته هم سه امتیاز بیرون خانه سخت را در تبریز گرفت که قطعاً با این پیروزی از نظر روحی در شرایط خوبی برای بازی با ما قرار خواهند داشت. ما بعد از چند هفته دوباره با پیروزی مقابل نفت به صدر جدول برگشتیم و به هیچ وجه دوست نداریم صدرنشینی را از دست بدهیم. به همین دلیل در این بازی هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. هر دو تیم فوتبال هجومی خوبی بازی می‌کنند و به همین علت من فکر می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی خواهد شد که امیدوارم در پایان برنده بازی ما باشیم.

علی علیپور در پایان در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ این فصل گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است و به هیچ چیز دیگری غیر از این موضوع فکر نمی‌کنیم. همه تیم‌ها و حریفان برای ما قابل احترام هستن اما فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ما شایسته قهرمانی در لیگ باشد. همه چیز دست خودمان است و تنها باید با تلاش و تمرکز بالا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. از سال گذشته یک قهرمانی به هواداران بدهکار هستیم که امیدوارم این فصل بتوانیم با قهرمانی در لیگ دل آنها را شاد کنیم.



منبع: سایت 90


۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن