تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803150509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیتی بدهکاران همچنان مبهم؛سازمان لیگ پاسخگو نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وضعیتی بدهکاران همچنان مبهم؛سازمان لیگ پاسخگو نیست!
در حالی که قرار بود تیم‌های بدهکار تا پایان روز کاری 26 مهر ماه (دیروز) تسویه حساب خود را به فدراسیون ارائه دهند هنوز 4 باشگاه اقدام به ارائه این تسویه نکرده‌اند.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال که در جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال، اعلام کردند تیم‌های بدهکار تنها تا پایان 20 مهر ماه مهلت تسویه حساب دارند. این در حالی بود که این تسویه حساب از سوی تیم‌های بدهکار نه تنها تا 20 مهر به فدراسیون ارائه نشده بلکه حالا و پس از تمدید این مهلت به مدت 6 روز دیگر ، باز هم تسویه حساب مالی چند تیم انجام نشده است.


با این تفاسیر و در حالی که پیش بینی می شد این بار فدراسیون والیبال و سازمان لیگ برخوردی قاطع با تیم‌های بدهکار داشته باشند و به گفته خودشان اجازه حضور این تیم ها در مسابقات لیگ برتر را ندهند، اما انگار همه چیز آماده برگزاری هفته نخست لیگ برتر والیبال آن هم با حضور تیم‌ها بدهکار است!


4 تیم شهرداری ارومیه، پیکان تهران، متین صالحین ورامین و سایپا تیم‌هایی هستند که گویا هنوز بدهی فصل قبل خود به برخی بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نکرده اند و صورت حساب تسویه مالی این چهار تیم هنوز به دست فدراسیون و سازمان لیگ نرسیده است. 


در این بین احد یوسفی ، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تیمش را شامل ضرب‌ الاجل فدراسیون و سازمان لیگ نمی‌داند: «در مجمع سالیانه فدراسیون والیبال موافقت نامه ای بین شهرداری ارومیه و هیات والیبال این شهر امضا شد که در این تفاهم نامه مقرر شد بدهی بازیکنان فصل پیش  تجمیع گردد و سپس به صورت یکجا به شکل واگذاری ملک یا نقدی پرداخت شود. به همین خاطر ضرب الاجل سازمان لیگ شامل حال شهرداری ارومیه نمی‌شود و این تیم فردا بدون هیچ مشکلی به میدان خواهد رفت. »


این در حالی است که نفراتی همچون بابک فیاضی، بازیکن فصل قبل شهرداری ارومیه، جهانگیر سیدعباسی ، سرمربی و رحمان محمدی راد مربی فصل قبل این تیم هنوز مبلغ بدهی خود از شهرداری ارومیه را دریافت نکرده و از این باشگاه شاکی هستند.


در تیم متین ورامین هم پرونده مالی تعداد زیادی از بازیکنان نظیر علیرضا نادی هنوز باز است و شکایت بازیکنان از این باشگاه پا برجاست! فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور هم دو بازیکن فصل قبل تیم پیکان تهران بودند که مدعی هستند هنوز با آن ها تسویه حساب صورت نگرفته است و از باشگاه پیکان مبلغی از قرارداد خود را طلب دارند. 


تمام این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مهلت تسویه حساب بدهکاران مالی با توجه به زمان مقرر شده از سوی غفار درخشنده، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز گذشته به پایان رسیده است و فردی از اعضای سازمان لیگ در این باره پاسخگو نیست. 


باید دید این بار فدراسیون والیبال چه اقدامی را در قبال عدم تسویه حساب مالی و رفع شکایات بازیکنان از سوی برخی باشگاه‌ها ، انجام خواهد داد. آیا باید با شرایط موجود منتظر اتفاقی غیر منتظره شبیه به لغو مسابقات تیم های بدهکار باشیم یا این 4 تیم تا پیش از آغاز مسابقات به تعهدات خود عمل می‌کنند یا خیر؟





۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن