تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817588885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلایی: خادم در کارم دخالت نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شهروند: پس از این‌که رسول خادم به خاطر رسیدگی به امور مدیریتی فدراسیون کشتی، از سمت سرمربیگری تیم‌ملی آزاد کنارکشید، شورای فنی فدراسیون محمد طلایی را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. طلایی در شرایطی کارش را آغاز کرده که چالش‌های متعددی بر سر راهش قرار دارد. چالش‌هایی مانند تغییر وزن حسن یزدانی، مصدومیت رضا یزدانی و آمادگی سایر اعضای تیم برای مسابقات پیش‌روی کشتی آزاد.
 

 مدتی از انتخاب شما به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد می‌گذرد. شرایط چطور است؟
 

شرایط تیم‌ملی مانند گذشته است و اوضاع خوبی داریم. امیدوارم  این شرایط خوب را ادامه دهیم. من به این دلیل به پیشنهاد فدراسیون جواب مثبت دادم که به تیم‌ملی کشورم انجام وظیفه کنم و بتوانم دوران خوبی را پشت سر بگذارم.
 

 گفته می‌شود شما دنبال ایجاد تغییرات گسترده‌ در تیم‌ملی کشتی هستید. درست است؟
 

تیم ملی شرایط مطلوبی دارد و هرگز دنبال تغییر گسترده نیستم. برنامه‌ریزی‌های خوبی از قبل صورت گرفته و من هم به همین برنامه‌ها متعهد خواهم بود. راه را ادامه می‌دهم. خوشبختانه سیستم خوبی در فدراسیون وجود دارد. برنامه‌های انتخابی و تمرینات همگی در راستای پیشرفت تیم‌ملی است و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود و بتوانیم طبق برنامه موفقیت‌های خوبی را به‌دست آوریم.
 

 یکی از مسائلی که در روزهای گذشته با آن مواجه بودید، اظهارنظر حسن یزدانی درباره تغییر وزنش است. ظاهرا او می‌خواهد یک وزن بالاتر برود. شما موافق این تغییر هستید؟
 

این مسأله حاد نیست؛ من هنوز حسن یزدانی را ندیده‌ام. او باید به اردو اضافه شود و تمریناتش را پیگیری کند تا بتوانیم تصمیم بگیریم. البته این تصمیم مشورتی است و قطعا نظر خود یزدانی هم برای ما اهمیت دارد. بی‌تردید می‌خواهیم تصمیمی بگیریم که هم به سود یزدانی باشد و هم به سود کشتی ایران. اکنون وزن واقعی حسن یزدانی مشخص نیست؛ به این دلیل که بعد از المپیک حسابی خورده و خوابیده و باید ببینیم که شرایطش درحال حاضر چگونه خواهد بود.
 

 رضا یزدانی نیز اعلام کرده می‌خواهد ادامه دهد اما مصدوم است، شما موافق ادامه حضور او با وجود سن بالایی که دارد،‌ هستید؟
 

کشتی ورزش رکوردی است و همه کشتی‌گیران باید در انتخابی حضور پیدا کنند. اگر عملکرد رضا یزدانی خوب باشد، قطعا از او استفاده خواهد شد. به سن و‌سال افراد کاری نداریم و هر فردی که عملکرد خوبی داشته باشد، برای تیم‌ملی کشتی می‌گیرد.  در عین حال اگر ما جوانان خوبی داشته باشیم، قطعا از آنها حمایت خواهیم کرد اما این جوانان در ابتدا باید پیشکسوت خودشان را شکست دهند و بعد در تیم‌ملی حضور پیدا کنند. تنها چاره کار همین است که گفتم؛ رضا کشتی‌گیر خوبی است اما باید از نظر جسمانی توانایی‌اش را داشته باشد.
 

 فکر نمی‌کنید رسول خادم به‌عنوان رئیس فدراسیون و سرمربی قبلی تیم‌ملی در کار شما دخالت می‌کند؟
 

حضور خادم همواره برای کشتی ایران کمک بوده است و اکنون همان رویه قبل را ادامه می‌دهد. به شخصه از تجربیات او استفاده خواهم کرد و قطعا مفید هم خواهد بود. خادم همان‌گونه که به کشتی فرنگی کمک می‌کند، به آزاد هم توجه خاصی دارد و ما نیز استفاده می‌کنیم.
 

  اما بسیاری اعتقاد دارند شما اجرا‌کننده دستورات خادم هستید!
 

اکنون دومین اردوی کشتی آزاد نیز برگزار شده اما من هنوز رسول خادم را ندیده‌ام. کسانی که می‌گویند ایشان حضور دارد و دخالت می‌کند، به سراغش بروند و بگویند که ما به ایشان نیاز داریم و باید دیدار کنیم. قطعا در تیم‌ملی شورایی کار را جلو می‌بریم اما تصمیمات نهایی با خودم است.
 

  برخی قوانین کشتی نیز تغییر کرده است. این تغییر قوانین تاثیری روی تیم‌ملی ندارد؟
 

فعلا که هیچ تغییری به وجود نیامده و اگر هم تغییری به وجود بیاید، ما در جریان قرار خواهیم گرفت و روی آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد. قطعا مطابق سیستم بین‌المللی کار خواهیم کرد و از این بابت عقب نخواهیم ماند. البته تجربه نشان داده هر فردی اگر کشتی اصیل ایرانی که همان جنگندگی است را فرا بگیرد، قطعا موفق خواهد بود.
 

   قول می‌دهید افتخارات سال‌های اخیر را تکرار کنید؟
 

قطعا تمام برنامه من و فدراسیون این خواهد بود که مطابق انتظار، کشتی ایران عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند نتایج خوبی را به‌دست بیاورد. امید ما به المپیک آینده و مسابقات جهانی است. با این کشتی‌گیران و نگاهی که فدراسیون دارد، قطعا شرایط خوبی به وجود خواهد آمد.



۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن