تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های ورزشی نیمه تمام استان سمنان یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پروژه های ورزشی نیمه تمام استان سمنان یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان سمنان را 63 پروژه اعلام کرد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اعتبار مورد نیاز پروژه های نیمه تمام استان سمنان را یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
فرزاد فتاحی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان سمنان را 63 پروژه ذکر کردوافزود: مدت زمان تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها با توجه به بودجه محدود اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، با ادامه این روند و بدون مشارکت بخش خصوصی قریب به هشت سال  طول می کشد.
وی اضافه کرد: استان سمنان به رغم داشتن استعدادهای بی نظیر در بخش ورزشی با مشکلات متعددی از جمله نبود اسپانسر رنج می برد وبسیاری از استعدادهای ورزشی استان در انتظار سرمایه گذاری هستند.
فتاحی تصریح کرد: به طور قطع با برنامه ریزی وسرمایه گذاری مناسب میتوان شاهد تحول وتوسعه ورزش استان سمنان بود.
وی بر ضرورت حمایت واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی از حوزه ورزش، تاکید داشت: اگر تیم هایی که از توانایی فنی بالایی  در استان برخوردار هستند به سرمایه گزاران معرفی شوند و از حمایت آنان استفاده کنیم، کمک شایانی در پیشبرد مشکلات مالی صورت می پذیرد لذا بی شک تقاضای مالی برای رفع موانع پیش روی هیئات ورزشی در شان و مقام مربیان و روسای این هیئت ها نیست و شایسته است که واحدهای صنعتی و قوی در استان برای حمایت  داوطلب شوند.
به گفته فتاحی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در سال گذشته و امسال حدود 600 پروژه با مشارکت بخش خصوصی و خیران به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به کسب مدال در رشته های ورزشی به عنوان یکی از شاخص های توسعه هر منطقه تصریح کرد:باید از ورزش وتیم های ورزشی استان حمایت جدی شود تا این تیمها در سطح کشور حضوری فعال داشته باشند چرا که این مسئله باعث انگیزه جوانان برای ادامه فعالیت های ورزشی می شود.
 وی با بیان اینکه توسعه امکانات ورزش در همه شهرستان ها وروستاها در طی سال های اخیر افزایش یافته است اضافه کرد:ورود بخش خصوصی به فعالیت های ورزشی استان برای ورود به عرصه های بزرگ کشوری وبین المللی است.
فتاحی گفت: درسالهای اخیر ورزشکاران سمنانی نشان داده اندکه حتی با حداقل امکانات مالی هم می توان صاحب مدال شونداما تکرار قهرمانی قطعا نیازمند برنامه ریزی وحمایت های مالی ومعنوی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ابراز داشت: بدون شک حضور دستگاههای اجرایی که طبق قانون می توانند یک درصد اعتبارات خود در ورزش صرف می کنند نقش کلیدی در توسعه ورزش استان در سطح ملی داشته باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با کمبود اعتبار در کشور این استان به لحاظ میزبانی مسابقات ملی همواره سربلند بیرون آمده و توانستیم توانمندی های خود را در حد عالی به نمایش بگذاریم.
فتاحی با بیان اینکه دولت در حوزه سلامت و ورزش اهتمام خاصی به این جایگاه دارد اضافه کرد:چراکه داشتن جامعه ای سلامت و برخوردار از توان جسمی بالا می تواند به رشد و تعالی اجتماعی کمک کند و از مصادیق آسیب های اجتماعی دور شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون در زمستان سال جاری خبر داد و ابراز داشت: این استان یکی از محل‌های میزبانی مسابقات به فدراسیون جهانی معرفی شده است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های موجود مسابقات خوبی را شاهد باشیم.
فتاحی، معرفی ورزش استان سمنان در سطح ملی، پویایی و افزایش تحرک جامعه و ارتقاء جایگاه اداره کل ورزش و جوانان استان در بین دستگاه های اجرایی را از اهداف این اداره کل عنوان کرد و گفت: در سال جاری بر روی این اهداف تمرکز کرده و در مسیر تحقق آن تلاش می کنیم.
 وی با بیان اینکه سال ٩٤ استان سمنان میزبان ٨٨ مسابقات کشوری بوده است و امسال نیز تاکنون استان ۴۶ مسابقه ورزشی در سطح ملی در شهرستان های مختلف برگزار کرده است، ابراز داشت: با میزبانی مسابقات ملی در استان طی سال گذشته، در مجموع سه هزار ورزشکار از استان های مختلف به سمنان سفر کردند و در مجموع ۴۵ میلیارد ریال به وسیله تیم های شرکت کننده در سمنان هزینه شد.
فتاحی از سازماندهی 35 هزار ورزشکار که شامل پنج درصد جمعیت استان سمنان می شود خبر داد و گفت: باید با برنامه ریزی مطلوب این رقم افزایش پیدا کند.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای ورزش در استان سمنان، 81 سانتی مترمربع به ازای هر نفر است که این میزان از متوسط کشوری بالاتر است ادامه داد: شهرستان سمنان با 54 سانتی متر مربع و آرادان دو متر مربع به ترتیب کمترین و بیشترین سرانه ورزش در سطح این استان دارند.
 وی به برنامه های هفته تربیت بدنی دراستان سمنان اشاره ای داشت و گفت: 200 برنامه ویژه در  این هفته در استان سمنان اجرا  خواهد شد.
فتاحی شعار سالجاری هفته تربیت بدنی را سلامت،افتخارومعنویت با ورزش اعلام کردو افزود: گلباران گلزار شهداءبا حضور هئیتهای ورزشی ،ورزشکاران ،مربیان ،داوران مدیران ومسئولان استانی ،دیدار با امام جمعه ونماینده ولی فقیه،تجلیل از کارکنان اداره ورزش وجوانان،دیدار با دو خانواده سرآمدان جوان در حوزه ورزش ودو خانواده پیشکسوت ورزشی ،تقدیر از قهرمانان برون مرزی وهئیتها،پیاده روی خانوادگی کارکنان اداره ورزش وجوانان وسایر ادارات دولتی،مسابقات استانی دارت کارکنان اداره ورزش وجوانان وجشنواره بومی محلی کارکنان و... را از جمله برنامه های شاخص این هفته است.



۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن