تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 9 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793320024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای پیاز سوخته‌ در سوپ احمدی‌نژاد که دردسرساز شد!/ نظر نایب رئیس مجلس درباره استعفای جنتی/ شکایت ستاد جلیلی از یک نماینده/ نقد مطهری بر تفسیرکنندگان حرف‌های رهبری/ ایرانی ها روزانه چند میلیارد تومان سیگار می کشند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. پیشنهاد فرزند کیارستمی برای حفظ سلامت بعد از درگذشت زنده‌یاد عباس کیارستمی در تاریخ چهاردهم تیرماه واکنش‌ها به عملکرد پزشکان در جریان درمان این هنرمند به سرشناس آغاز شد.انتشار نتیجه بررسی پرونده پزشکی این هنرمند و صدور حکم محرومیت از مطب به مدت سه ماه برای پزشک معالج موج انتقادها به روند درمان را گسترده‌تر از گذشته کرد.یکی از انتقادهای جدی به ماجرای روند درمان کارگردان «طعم گیلاس» تناقض‌ها در ادعاست و از همین رو بهمن کیارستمی، در یک گروه تلگرامی با پیشنهاد راه‌اندازی هشتگ «#صدای_پزشکتان_را_ضبط_کنید» از افراد خواسته برای حفظ سلامت خود در مراجعه به پزشکان صدای آنان را ضبط کنند.
واکنش یک نماینده اصلاح طلب به نُطق دیروز کریمی قدوسی پس از آنکه در جلسه علنی دیروز مجلس جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد از رئیس‌جمهور خواست کاندیدای انتخابات سال ۹۶ نشود و خطاب به رئیس جمهور گفت شما را به خیر و ما را به سلامت. نماینده مردم تهران در گفت‌و‌گویی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد.فاطمه سعیدی در این رابطه به ایلنا گفت: عده‌ای نمی‌خواهند کشور در آرامش باشد و تلاش می‌کنند از هر وسیله برای ایجاد تنش در فضای کشور استفاده کنند. در حالی که هنوز چندین ماه تا انتخابات باقی‌مانده بر خلاف توصیه‌های بزرگان نظام کشور را وارد فضای انتخاباتی می‌کنند و می‌خواهند با گل‌آلوده کردن آب ماهی خود را صید کنند.او افزود: برخلاف ادعای برخی نمایندگان اتفاقا نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم خواستار تداوم رویه در پیش گرفته شده توسط دولت هستند. مردم در نمایشی دلپذیر ۷ اسفند ۹۴ و پس از آن ۱۰ اردیبهشت ۹۵ حرفشان را پای صندوق رای زدند و به امید و آرامش رای دادند.این نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: خوب است این دوستان نگاهی به ترکیب مجلس بیاندازند تا جای خالی همفکرانشان را بیشتر و بهتر ببینند. مردم با رای خود عده‌ای را از ورود مجدد به خانه ملت باز داشته‌اند. این آقایان باید تا دیر نشده صدای مردم بشنوند.
واکنش رحیم‌پور ازغدی به اظهارات یک بازیگر عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اظهارات یکی از بازیگران در رابطه با گلشیفته فراهانی، گفت: مگر می‌شود ما هم به گناه و هم به حق احترام بگذاریم؟ نمی‌شود گفت ما به انتخاب کسی که به طور علنی گناه کرده است، احترام می‌گذاریم.حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در همایش عبرت‌های عاشورا در دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اظهارات یکی از بازیگران در رابطه با گلشیفته فراهانی، گفت: مگر می‌شود ما هم به گناه و هم به حق احترام بگذاریم؟ این سخنان چه فرقی می‌کند با سخن آن کسانی که می‌گفتند هم امام حسین اجتهاد کرد و هم یزید؟! نمی‌شود گفت ما به انتخاب کسی که به طور علنی گناه کرده است، احترام می‌گذاریم.وی افزود: فرق شیعه با غیرشیعه در حُب حسین(ع) و عزای حسین(ع) نیست بلکه در مسئله امامت است؛ شیعه می‌گوید حسین(ع) امام ماست.رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه از کربلا می‌شود صدها درس آموخت، گفت: فقط غصه خوردن برای کربلا مفهوم تشیع نیست شیعه متحرک است و کنار امامش حرکت می‌کند.این مطلب در فارس منتشر شده است.
اظهارنظر نایب رئیس مجلس درباره استعفای جنتی و استیضاح فانی مسعود پزشکیان نماینده تبریز و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین با اشاره به خبر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: بنده خبر ندارم و نمی دانم ایشان برای چه می خواهند استعفا بدهند. کسی که راهی را شروع کرده باید آن را ادامه دهد مگر اینکه موانعی وجود داشته باشد و یا نتواند کاری را انجام دهد. وی تاکید کرد: فعالیت در بخش فرهنگ کار سختی است همه دخالت می کنند، نظر می دهند و تصمیم می گیرند و طبیعتا اختیاری که یک وزیر در این خصوص دارد بسیار محدود است. بسیاری از نهادها و ارگانها هستند که خیلی قدرتها دارند و جوابگو نیستند و جایی که خیلی قدرت ندارد باید جوابگوی همه باشد. به هر حال مدیریت کردن در قسمت فرهنگ کار سختی است.نایب رئیس مجلس تصریح کرد: بنده از فشارهایی که به وزیر فرهنگ و یا رییس جمهور در خصوص استعفا یا برکناری آقای جنتی شده بی اطلاع هستم. وی همچنین در خصوص استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش نیز اظهارداشت: اگر تعداد امضاهای استیضاح از حد نصاب پایین نیاید، سه شنبه استیضاح وزیر آموزش و پرورش اعلام وصول می شود. چرا که یک عده از استیضاح کنندگان، به استیضاح اصرار دارند و اگر این اصرار وجود داشته باشد اعلام وصول می شود.
ماجرای پیاز سوخته‌ در سوپ احمدی‌نژاد که دردسرساز شد ! مقامات و گردانندگان دولت های نهم و دهم همواره مدعی بودند اصل مهجور شده ساده زیستی را که یکی از شعارها و مولفه‌های انقلاب اسلامی بود، زنده کرده‌اند؛ آن‌ها با همین حربه دولت‌های پیش از خود را آماج حملات و تهمت های ناجوانمردانه قرار می‌دادند غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری از سبک و سیاق طعام و خورد و خوراک پاستور نشینان سابق پرده برداشته است او گفته است که حضرات مدعی ساده زیستی که طی سال های 84 تا 92 عنان امور مملکت را برعهده داشته اند چندان هم به امور جوارحی خود بی توجه نبودند و در روزهای مشخصی غذاهایی را صرف می کردند که اعیانی محسوب می شد. مشایی رئیس دفتر نهاد ریاست جمهوری به من می‌گفت برایمان کدو تنبل بدون روغن در فر بپز و این کدو تنبل‌ها را عصرانه با احمدی نژاد میخوردند. احمدی نژاد یا مشایی گفته بود یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها برای ما آب گوشت سنتی درست کنید. آقای احمدی نژاد کمتر به خانواده شهدا توجه می کرد؛ در این زمینه اینقدر که از آقایان خامنه ای و هاشمی و خاتمی راضی ام از احمدی نژاد راضی نیستم. یک بار در سوپ احمدی نژاد پیاز سوخته بود؛ آن را به وزارت بهداری(وزارت بهداشت) برده و آنجا آزمایش کرده بودند و دیدند که آن پیاز صرفا سوخته است و هیچ مسئله دیگری ندارد. بعضی وقت‌ها قاسم (احمدی نژاد را دایی خطاب می کرد) می آمد و می گفت دایی (احمدی نژاد) سنگک دورو خشخاش می خواهند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.
شکایت ستاد جلیلی از یک نماینده ظفرمند مسئول ستاد سعید جلیلی در انتخابات سال 92 در کاشان با تکذیب ادعای محمود صادقی درباره هزینه شدن 2 میلیارد از پول بورسیه‌های وزارت علوم در ستاد جلیلی گفت: از آقای صادقی می‌خواهیم تا هر سند و مدرکی در این باره دارند منتشر کنند تا سیه رو شود هر که در او غش باشد. وی با بیان اینکه عده‌ای برای رد گم کردن در افکار عمومی بدون هیچ سند و مدرکی به هر که می‌خواهند تهمت می زنند و هر ادعایی را بدون مستندات مطرح می‌کنند، گفت: آقای صادقی برای ادعای خود اگر کوچکترین سند و مدرکی داشت آن را بسیار زودتر از این ارائه می کرد و حالا که صرفا با یک ادعای سیاسی فاقد سند تلاش کرده تا افکار عمومی را منحرف کند، ما از ایشان شکایت می‌کنیم تا در دادگاه به ادعای وی رسیدگی شود. رجانیوز این خبر را منتشر کرد.
پرونده دکتر تبریزی در انتظار نتیجه کالبدشکافی مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی در خصوص آخرین وضعیت پرونده کالبد شکافی اجساد دو نفر از اعضای خانواده دکتر صلحی گفت: در خصوص علت مسمومیت هنوز هیچ گونه نتیجه ای اعلام نشده است و نتیجه کالبد شکافی حداقل تا 2 هفته آینده اعلام خواهد شد. نمونه برداری و آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی انجام شده و جواز فوت هر دو متوفی صادر شده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.
برای بعضی‌ها مبارزه با فساد نگران‌کننده است احمد توکلی رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود مجددا اعلام کرد قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. چندین بار در طول یکی دو سال اخیر در پاسخ به پرسش خبرنگاران از موضوع داوطلبی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفته ام قصد رئیس جمهور شدن ندارم چون سنگینی کار با وضع من سازگاری ندارد. با این حال گاه گاهی خبرسازان به نیات مختلف بحث را تکرار می‌کنند و برای خبرسازی خود دلایلی هم جستجو می‌کنند، یا اگر لازم باشد جفت و جور می کنند! چرا؟ از انگیزه خیرخواهانه علاقمندان یا رقیبان سیاسی متدین که بگذریم، به نظر می رسد که برخی نیروهای بد سگال نیز در این صحنه باشند. مقصودم زرپرستانی است که از مبارزه سازمان یافته «دیده‌بان شفافیت و عدالت» با فساد نگرانی دارند. این دسته با گسترش این خبر موهوم که توکلی قصد ریاست جمهوری را کرده است، می خواهند به هدف سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت ضربه بزنند. چرا که اگر این حرکت مردمی که با تکیه بر لطف خدای به تدریج و با نرخی آهسته در حال رشد است، ببالد و به اصطلاح بگیرد، مردم و مسئولانِ پاک عرصه را بر دزدان یقه سفید تنگ خواهند کرد. آنها برای ادامه راه جهنمی خویش، راه کم هزینه ای را برگزیده اند و آن ابزار جلوه دادن دیده بان شفافیت و عدالت است. می خواهند اقدامات کارشناسانه و خیرخواهانه موسسان و کارکنان دلسوز و داوطلب را معطوف به اغراض قدرت طلبانه معرفی کنند. بدیهی است که حرکت فساد ستیز دیده بان بر اعتماد مردم به صداقت بانیان آن استوار است. اگر تصور قدرت طلبی نسبت به آنان شکل بگیرد دیگر این کار «مردم نهاد» نخواهد بود و آن هم زمان مرگ یک حرکت مردم نهاد است.
احتمال برگزاری همایش سراسری اصلاح‌طلبان آرش حبیبی مسئول دبیرخانه کمیته انتخابات جبهه اصلاح‌طلبان گفت: دنبال برگزاری همایش سراسری اصلاح‌طلبان هستیم. ما از همه احزاب اصلاح‌طلب برای برگزاری این همایش دعوت می‌کنیم و هر حزبی هم که درخواست ما را قبول کرد، در خدمت آنها هستیم ، اما هنوز زمان برگزاری این همایش مشخص نیست. ما این همایش را در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان برگزار می‌کنیم. این شورا با شورای هماهنگی اصلاحات که دبیرکلی موقت آن را اکنون تاجرنیا بر عهده دارد، متفاوت است.
از سال آینده بنزین وارد نمی‌کنیم بیژن زنگنه وزیرنفت امروز - دوشنبه - در مراسم دومین کنگره راهبردی نفت و نیروی ایران گفت: فاز اول ستاره خلیج فارس امسال به بهره‌برداری می‌رسد. فازهای بعد نیز در سال بعد بهره‌برداری خواهند شد که با بهره‌برداری فازهای ستاره خلیج‌ فارس دیگر واردکننده بنزین نخواهیم بود. در سال ۱۳۹۵ ظرفیت تولید نفت خام به بیش از چهار میلیون بشکه رسید. تولید میعانات گازی امسال به حدود ۷۰۰ هزار بشکه خواهد رسید. بیشتر فازهای پارس جنوبی در مراحل نهایی قرار دارد. فاز ۱۲ به بهره‌برداری رسیده و فاز ۱۹ امسال به بهره‌برداری می‌رسد. فازهای ۲۰ و ۲۱ نیز بهره‌برداری خواهند شد. سایر فازهای پارس جنوبی مشکل دریا دارند. امیدواریم امسال قرارداد فاز ۱۱ نیز بسته شود. عمده فازهای پارس جنوبی تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد و تولید ما به بالای ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب خواهد رسید. اواخر امسال تولید روزانه ما از پارس جنوبی با کشور قطر به تساوی می‌رسد. امسال یکی از سال‌های طلایی پتروشیمی است، زیرا نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار به ظرفیت پتروشیمی اضافه می‌شود.
باهنر با آیت الله موحدی کرمانی دیدار کرد دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای ائتلاف اصولگرایان با دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دیدار کرد.در این دیدار که در روزهای اخیر انجام شده است، محمدرضا باهنر برنامه ها،راهکارها و پیشنهادات تشکل متبوع خود را برای فعالیت های اصولگرایان در انتخابات آتی به اطلاع آیت الله موحدی کرمانی رسانده است.در این دیدار همچنین بر رسیدن به یک ائتلاف منسجم و همه جانبه در جریان اصولگرایی تاکید شده است.
حرفی درباره خواهر یاشار سلطانی نزدم ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه ششم مهرماه شورای شهر تهران هیچ اسمی از یاشار سلطانی نیاوردم؛ برخی سایت‌ها حرف‌هایم را تحریف کردند. گزارش امروز یک سایت خبری مبنی بر انتساب جمله‌ای درباره خواهر یاشار سلطانی به خود را تکذیب کرد و مدعی تحریف اظهاراتش شد. قناعتی در تشریح این موضوع گفت: در آن جلسه (ششم مهرماه) که همه خبرنگاران هم حضور داشتند من هیچ اسمی از آقای یاشار سلطانی نیاوردم؛ کلیات حرف من این بود که خانم آباد که اینهمه تهمت و افترا از سوی برخی سایت‌ها و پایگاه‌های خبری بی‌اعتقاد به وی نسبت داده شد، آزاده و اسطوره این کشور است؛ حدود ۶ سال اسارت را تحمل کرده است؛ به این آزاده عزیز خانه‌ای نداده‌اند که اگر هم می دادند جای دوری نمی‌رفت. وی ادامه داد: من در ادامه صحبت‌هایم گفتم "آیا من و شما راضی می‌شویم که خواهر خودمان هم در اختیار داعش و دشمن قرار بگیرد؟” تمام حرف من این بود که برخی آن را تحریف کردند و وارونه جلوه دادند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.
قصدنامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم احمد توکلی رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود مجددا اعلام کرد قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.او در یادداشت خود نوشته: چندین بار در طول یکی دو سال اخیر در پاسخ به پرسش خبرنگاران از موضوع داوطلبی برای انتخابات ریاست جمهوری، گفته ام قصد رئیس جمهور شدن ندارم چون سنگینی کار با وضع من سازگاری ندارد. با این حال گاه گاهی خبرسازان به نیات مختلف بحث را تکرار می‌کنند و برای خبرسازی خود دلایلی هم جستجو می‌کنند، یا اگر لازم باشد جفت و جور می کنند! چرا؟ از انگیزه خیرخواهانه علاقمندان یا رقیبان سیاسی متدین که بگذریم، به نظر می رسد که برخی نیروهای بد سگال نیز در این صحنه باشند. مقصودم زرپرستانی است که از مبارزه سازمان یافته «دیده‌بان شفافیت و عدالت» با فساد نگرانی دارند. این دسته با گسترش این خبر موهوم که توکلی قصد ریاست جمهوری را کرده است، می خواهند به هدف سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت ضربه بزنند. چرا که اگر این حرکت مردمی که با تکیه بر لطف خدای به تدریج و با نرخی آهسته در حال رشد است، ببالد و به اصطلاح بگیرد، مردم و مسئولانِ پاک عرصه را بر دزدان یقه سفید تنگ خواهند کرد. آنها برای ادامه راه جهنمی خویش، راه کم هزینه ای را برگزیده اند و آن ابزار جلوه دادن دیده بان شفافیت و عدالت است.
شخصیت حقوقی نظامی‌ها وارد سیاست نشود یا حقیقی‌شان؟ سنایی راد، معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: چنان‌چه احیانا تبیین یا روشنگری صورت بگیرد هیچ‌گاه به معنای مداخله و ورود به دسته‌بندی‌های سیاسی نیست؛ ما در نیروهای مسلح در شناخت و تبیین هیچ منعی نداریم و لازمه کار ما این است که احزاب و گروه‌ها را بشناسیم. همچنین وظیفه نظامی و امنیتی ما نیز این‌گونه ایجاب می‌کند. با این وجود مهم آن است که از شخصیت حقوقی و اعتبارمان و همچنین ابزار و امکانات سازمانی‌مان همانگونه که منع شده ایم، له یا علیه اشخاص، احزاب و گروه‌های مجاز حاضر در عرصه رقابت‌های سیاسی استفاده نکنیم. نیروهای مسلح معیارهای کلی را صادقانه و بدون درنظر گرفتن مصداقی جهت بیان معیارهای او در جامعه مطرح می‌کنند. وی همچنین با بیان اینکه «اعضای نیروهای مسلح مانند سایرین دارای حقوق شهروندی هستند»، اظهار کرد: نیروهای مسلح نیز مانند سایر مردم، شخصیتی حقیقی دارند؛ اما آنچه که در بند شانزدهم سیاست‌های ابلاغی رهبری درباره انتخابات آمده است، مربوط به شخصیت حقوقی و جایگاه سازمانی آن‌ها است که خدایی نکرده نباید له یا علیه حزب یا گروهی به کار گرفته شود.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.
به احمدی‌نژاد گفتم به آخر خط رسیده‌ای مهندس پرویز کاظمی وزیر‌کار و رفاه دولت نهم گفت: به نظر من عدم حضور احمدی نژاد بیش از همه برای خود ایشان مثبت بود.با این وجود بنده برای احمدی نژاد آینده سیاسی متصور نیستم و معتقدم احمدی نژاد به آخر خط رسیده است. احمدی نژاد اگر تلاش کند بیشتر وقت خود را صرف تدریس در دانشگاه کند، بیشتر به سمت عاقبت به خیری حرکت می‌کند و هم به سود خود عمل کرده و این که زحمت جدیدی برای مردم و کشور به وجود نیاورده است. بنده آخرین بار ایشان را در یک مراسم غیر رسمی دیدم. اتفاقا ایشان به صورت اتفاقی در صندلی کنار من نشستند و بنده نیز به احترام ایشان از صندلی بلند شدم و با ایشان احوالپرسی کردم. در این مراسم یک دختر بچه کوچک حضور داشت که آقای احمدی نژاد مرتب وی را صدا می‌زد و به نظر می‌رسید نوه ایشان است. بنده به ایشان گفتم آقای احمدی نژاد هنگامی که فردی دارای نوه می‌شود کم کم به آخر خط رسیده و باید بیشتر مراقب عملکرد خود باشد.این گفت‌وگو در آرمان منتشر شده است.
نقد مطهری بر تفسیرکنندگان حرف‌های رهبری علی مطهری در پاسخ به این سوال که چه کار باید کرد تا جامعه از دو قطبی بودن فاصله بگیرد، گفت: دو قطبی شدن اگر به معنای رقابت سالم انتخاباتی باشد بدیهی است که مشکلی ایجاد نمی کند بلکه لازم است. قطعا منظور مقام رهبری هم چنین چیزی نبوده است، ولی دو قطبی هایی از نوع دو قطبی که در سال 88 ایجاد شد، چون توام با تعصب جناحی و گروهی است و هیجان کاذب ایجاد می‌کند ممکن است به کشور آسیب بزند و البته بخشی از آن ناشی از شخصیت کاندیداها است. وی در ادامه تصریح کرد: بعضی از شخصیت ها و روحیه‌ها جنجال آفرین هستند و با توجه به سابقه این موضوع فکر می کنم رهبر انقلاب با این توصیه ای که فرمودند پیشگیری کردند و صلاح ندانستند آن اتفاقات یک بار دیگر تکرار بشود، ولی به طور کلی من معتقد هستم ما در موضوع انتخابات نباید دائما از مقام رهبری هزینه کنیم و ایشان را وارد این میدان کنیم چون باعث آسیب هایی برای کشور می شود. مطهری افزود: در سال 88 یکی از علل آن حوادث همین بود که عده ای راه افتادند و گفتند نظر مقام رهبری به فلان کس است و علی رغم اینکه خود ایشان تاکید داشتند که من نظر خاصی ندارم ولی عده ای خیلی تبلیغ کردند که نظر ایشان به فلان کاندیداست و همین منشأ دو قطبی شدن جامعه شد. طبیعتا مردم انقلابی و مومن و متدین در چنین حالتی مایل هستند بلکه اصرار دارند که آن کاندیدا برنده بشود و از طرفی عده‌ای می گویند در انتخابات همه آزاد هستند، هر کسی رای خودش را باید بدهد، و ممکن است افراد معاندی هم باشند که بخواهند از این فرصت استفاده بکنند و بگویند که حالا که نظر مقام رهبری به آقای الف است ما حتما به فرد دیگر رای بدهیم تا یک آسیبی به ایشان وارد بشود، لذا جامعه دچار تشنج می‌شود .این گفت‌وگو در جماران منتشر شد.
اصولگرایان بدون احمدی‌نژاد قشون شکست خورده‌اند صادق زیبا کلام در گفت‌وگو با ایسنا گفت: هم اکنون در بین اصلاح‌طلبان بحث‌هایی در مورد آقای روحانی وجود دارد. عده‌ای از آنان معتقدند که دلیلی ندارد با چک سفید امضا از روحانی حمایت کنیم و عده‌ای دیگر می‌گویند هنگامی که آقای هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد، ما با تمام قوا آمدیم و از روحانی حمایت کردیم و معتقدم که با رفتن احمدی‌نژاد عملا اصولگرایان هیچ شانسی برای انتخابات ندارند. صرف‌نظر از آقایان لاریجانی، فتاح، ضرغامی، حداد عادل و جلیلی هرکسی بیاید نامزد اصولگرایان شود و همه اصولگرایان چه یک نامزد واحد داشته باشند و چه چند نامزد هیچ شانسی بدون احمدی نژاد ندارند چرا که تنها شانس‌شان احمدی نژاد بود. وی ادامه داد: الان که احمدی نژاد در انتخابات حضور ندارد اصول‌گرایان قشون شکست خورده هستند و آقای روحانی می‌تواند به مانند مهره‌های شطرنج وزیر، 2 تا رخ و فیل آوانس دهد و با دست و پای بسته آن‌ها را شکست بدهد. زیباکلام بیان کرد: برخی از اصلاح‌طلبان معتقدند حال که خطری ما را تهدید نمی‌کند شروطی بگذاریم و از آقای روحانی به صورت جدی بخواهیم معاون اولش را آقای عارف قرار دهد و یا اینکه بین 3 تا 5 وزیر کابینه‌اش را از اصلاح‌طلبان انتخاب کند و مثل سال 92 نباشد که تمام توان‌مان را برای روحانی به کار ببریم.
طرح حجاریان در بهارستان نایب‌رئیس فراکسیون امید از بررسی پیشنهاد تئوریسین جریان اصلاحات در جلسه هیات رئیسه فراکسیون امید خبر داد.روزنامه آرمان نوشت: «سعید حجاریان در مجلس بود. شاید کمی عجیب باشد که شنیده یا خوانده شود که تئوریسین اصلاحات در بهارستان حضور داشته است. او هیچگاه خود را برای حضور در مجلس کاندیدا نکرد و همواره ترجیح داد نقش مشورتی و هدایتی خود را برای جریان اصلاحات حفظ و تقویت کند. اگر به اظهارات او درباره مجالس مختلف دقت شود، بیش از هر موضوعی به تحلیل شرایط پیش رو و برنامه‌هایی پرداخته که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. تاثیرگذاری دیدگاه‌ها و نظرات حجاریان چنان بود که دایره را از جریان اصلاحات فراتر برد و عده‌ای‌ از اصولگرایان هم به تمجید مواضع و راهکارهای ارائه شده از سوی او پرداختند که به عنوان نمونه می‌توان به آنچه محمدرضا باهنر، نماینده ادوار مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیان کرده بود، اشاره داشت.
مصرف الکل در ایران غیرقابل انکار است مدیر گروه اعتیاد دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان با اشاره به اینکه "مصرف الکل در ایران غیرقابل انکار است"، تاکید می‌کند که «در ایران آمار وابستگی به الکل و الکلیسم پایین است».محمدباقر صابری زفرقندی در گفت‌و‌گو با روزنامه «شهروند» توضیح بیشتری درباره شیوع اختلالات روانی در میان معتادان به مواد‌مخدر و الکل می‌دهد.
به زودی درباره حاشیه‌ها صحبت می‌کنم در ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره زندگی شخصی احسان حدادی منتشر شده اما او هنوز واکنشی به این شایعات نشان نداده است. تنها زمانی که شایعه عدم بازگشتش به ایران مطرح شد، به منتقدانش واکنش نشان داد و اعلام کرد وطنش را به هر جای دیگری از دنیا ترجیح می‌دهد. او هنوز هم دوست ندارد به حاشیه‌های پیرامونش پاسخ مشخصی بدهد: «نمی‌خواهم درباره اتفاقات گذشته صحبتی کنم و در حال حاضر حرف جدیدی ندارم. در رابطه با شایعات به وجود آمده نیز به‌ زودی صحبت خواهم کرد. قرار است در آینده‌ای نزدیک یک نشست خبری برگزار کنم و پاسخ تمام این شایعات را بدهم تا خیلی از مسائل برای مردم روشن شود.»
ایرانی ها روزانه چند میلیارد تومان سیگار می کشند؟ رئیس کل مبارزه با مصرف دخانیات کشور گفت: در کشور ما هزینه روزانه مصرف سیگار ۱۰ میلیارد تومان است و دولت دو برابر این رقم را خرج بیماری‌های ناشی از مصرف سیگار می‌کند.به گزارش فارس، محمدرضا مسجدی رئیس کل جمعیت مبارزه با مصرف دخانیات گفت: متأسفانه مسئله‌ای که در کشور ما در حال رخ دادن است، همه‌گیری استفاده از قلیان در بین دختران و مادران است و باید گفت این یک برنامه تهاجمی فرهنگی و از پیش‌طراحی‌شده است.
پیشنهاد عارف درباره حوادث 88 محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم خاتمه دادن به پرونده حوادث انتخابات سال ۸۸ گفت: مسائل و مشکلات سال ۸۸ باید در یک فضای کارشناسی ریشه‌یابی شود و سهم هر فرد، گروه و جریان از حوادث سال ۸۸ مشخص شود.
شریعتمداری:نمایندگی مجلس آش‌کشک‌ خاله نیست! حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: با عرض پوزش باید گفت؛ نمایندگی مجلس «آش‌کشک‌خاله»! نیست که ملت در هر صورت حتی چنانچه عدم صلاحیت نماینده‌ای احراز شده باشد نیز ناچار به خوردن آن باشند!




۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن