تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوئل مورینیو و کلوپ در آنفیلد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دوئل مورینیو و کلوپ در آنفیلد
دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در هفته هشتم لیگ جزیره امشب ( دوشنبه) به مصاف یکدیگر می روند.


 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چهارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول باید به مصاف یکدیگر بروند. در حال حاضر تیم منچستر یونایند به سرمربی گری خوزه مورینیو نتوانسته است آنطور که باید ظاهر شود و با 13 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.


از طرف دیگر تیم لیورپول به سرمربی گری یورگن کلوپ وضعیت بهتری داشته و با 16 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد. 


در این مسابقه همه بازیکنان منچستر یونایتد در آمادگی کامل به سر می برند و لوک شا و هنریک میختاریان دو بازیکنی که از مصدومیت رنج می بردند نیز به این مسابقه می رسند.  در تاریخ لیگ جزیره،‌ لیورپول پیش از هر رقیبی ( 27 مرتبه) به منچستر یونایتد باخته است .


نکته قابل توجه دیگر در مورد این مسابقه این است که لیورپول هر چهار بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس را مقابل منچستر یونایتد مغلوب شده است. 


بهترین گلزنان تاریخ بازی های این دو تیم وین رونی ( 8 گل) و استیون جرارد ( 6 گل) هستند. البته وین رونی کاپیتان شیاطین سرخ از دوران اوجش فاصله گرفته است و در این بازی نیز باید روی نیمکت بنشیند.


این دو تیم تا به حال 48 مرتبه در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم منچستر یونایتد 27 پیروزی و لیورپول  13 پیروزی بوده است و تا به حال 8 بازی دو تیم به تساوی کشیده شده است.


انتهای پیام / 








۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن