تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815538123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۰۰ مخروبه در شهر همدان پاکسازی و از حالت پاتوق خارج شده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان:
۱۰۰ مخروبه در شهر همدان پاکسازی و از حالت پاتوق خارج شده‌است

جمع آوری معتادان متهاجر در مشهد


شناسهٔ خبر: 3797399 - یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان - سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان گفت: ۱۰۰ مخروبه در شهر همدان پاکسازی و از حالت پاتوق خارج شده‌است. به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی زارعی بعدازظهر یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان در همدان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است، گفت: در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌های خوبی وجود داشته اما در برخی دیگر خوب عمل نشده است. وی بااشاره به اینکه شهرداری همدان در پاک‌سازی اماکن مخروبه اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: ۴۶ مخروبه در منطقه ۳ شهرداری همدان به مکان تجمع معتادان تبدیل شده بود که پاک‌سازی شده است. پاکسازی ۱۰۰ مخروبه در شهر همدان زارعی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال برای پاکسازی ۱۰۰ مخروبه در شهر همدان نگرانی هایی وجود داشت، گفت: خوشبختانه این ۱۰۰ مورد پاک‌سازی و از حالت پاتوق خارج شده‌است. سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان با اشاره به اینکه براساس آمار ۳۸ درصد افراد از طریق تزریق به ایدز مبتلا می‌شوند، گفت: پاتوق‌ها محلی برای گسترش بیماری ایدز است و باید از بین برود.

وی همچنین بااشاره به اینکه از دانشگاه بوعلی به دلیل عدم حصارکشی کاروانسرای ذغالی‌ها گله‌مندیم، گفت: تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده درحالی که وضعیت این مکان نیازمند ساماندهی است. زارعی با بیان اینکه برخی از املاک شخصی است و شهرداری نمی‌تواند در آن ورود کند، ادامه داد: سه ماه پیش این موضوع را با دانشگاه بوعلی در میان گذاشته‌ایم اما تا کنون اقدامی انجام نداده است. انهدام ۲۲ باند موادمخدر در ۷ ماه نخست امسال رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همدان نیز از انهدام ۲۲ باند موادمخدر در ۷ ماه نخست امسال در همدان خبر داد و گفت: ۲۰۳۵ عملیات در زمینه کشفیات موادمخدر در همدان انجام شده است.

سرهنگ هادی نجاری با بیان اینکه طی این مدت ۷۰۴ کیلوگرم تریاک در همدان کشف شده است، افزود: طی این مدت ۳۱ کیلو و ۲۶۸ گرم هروئین، ۱۷ کیلو و ۲۹۳ گرم شیشه، ۳۱ کیلو و ۳۳ گرم حشیش و ۱۳ کیلو و ۴۲ گرم انواع دیگر موادمخدر در شهرستان همدان کشف شده است. نجاری مجموع کشفیات را ۱۷۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و یادآور شد: در هفت ماه گذشته ۱۹۱ معتاد و ۱۹۲۲ خرده فروش موادمخدر دستگیر شده‌اند. وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پاکسازی مخروبه های شهر همدان عنوان کرد: اداره میراث فرهنگی همدان در زمینه پاک‌سازی میدان پروانه‌ها و محله حاجی اقدامی انجام نداده و تپه «پیسا» نیز به حال خود رها شده است. وجود پناهگاه زنان در همدان تهدید است وی همچنین با اشاره به اینکه وضعیت حضور ظاهری معتادان در شهر همدان نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و معتاد کمتری در شهر دیده می شوند، عنوان کرد: وجود پناهگاه زنان در همدان تهدید است.

نجاری با بیان اینکه تاکنون تجمع زنان معتاد در تفرجگاه‌های شهر همدان مشاهده نشده است، ادامه داد: پناهگاه زنان بی‌خانمان باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت امکان مکان آن تغییر کند. مدیر خدمات شهری شهرداری همدان نیز عملکرد شهرداری همدان را در پاکسازی و تخریب مخروبه‌های آلوده به مواد مخدر و تجمع معتادان مطلوب عنوان کرد. حسین خانجانی گفت: شهرداری در خصوص پاکسازی مخروبه ها اقدام و مناطق و پاتوق ها را پاکسازی و حصارکشی کرده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن