تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803120822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریبا: پیروزی مقابل سیاه‌جامگان روند رو به رشد استقلال را تکمیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فریبا: پیروزی مقابل سیاه‌جامگان روند رو به رشد استقلال را تکمیل کرد
مدیرفنی تیم استقلال گفت: بختیار دیروز روز خوبش بود و خیلی خوب بازی کرد اما چون ما باید وسط زمین را از حریف می‌گرفتیم مجبور بودیم او را تعویض کنیم.
به گزارش نامه نیوز ، بهتاش فریبا، مدیرفنی تیم استقلال راجع به بازی روز گذشته آبی‌پوشان مقابل سیاه جامگان مشهد گفت: این بازی از نظر فنی جزو بازی‌های خوب لیگ بود. دو تیم تاکتیک‌های مختلفی را در این بازی اجرا کردند و سطح فنی بازی بالا بود. خوشبختانه ما توانستیم با ارائه یک نمایش خوب اولین سه امتیاز بیرون از خانه را نیز کسب کنیم که این برای ما خیلی مهم بود و این پیروزی روند رو به جلوی استقلال را تکمیل کرد. البته این برد باعث نمی‌شود که ما واقعیت‌های تیم را نبینم. خط حمله تیم هنوز در زدن ضربات آخر ایراد دارد و این مشکل باید برطرف شود. در بازی دیروز اگر کمی دقت می‌کردیم با نتیجه خیلی بهتری برنده می‌شدیم.

او ادامه داد: نیمه اول بازی کامل در اختیار ما بود و به غیر از گلی که زدیم چند موقعیت خیلی خوب را هم از دست دادیم. در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم اما حریف به مرور فشار را زیاد کرد و تیم ما کمی عقب نشست که این هم طبیعی بود. بردن تیم‌های فرهاد کاظمی همیشه سخت بوده است ولی خوشبختانه ما توانستیم دیروز این کار را انجام بدهیم. تعویض‌های منصوریان دیروز خیلی خوب بود همه به تیم کمک کرد. در اواخر بازی، سیاه جامگان بازی مستقیم را در دستور کار خود داشت که ما با اضافه کردن مجید حسینی به خط دفاع، روی ضربات سر هم تسلط پیدا کردیم و این راه را به حریف بستیم و در نهایت یک پیروزی شیرین بیرون از خانه را کسب کردیم.

فریبا در مورد مصدومیت خسرو حیدری و تعویض اجباری او در جریان بازی نیز افزود: خسرو تا زمانی که در زمین بود عالی بازی کرد که متاسفانه مصدوم شد و به جای او حق‌دوست را به زمین آوردیم که او هم بسیار عالی بازی کرد. این جوان نشان داد که می‌تواند به خوبی جای بازیکنی مانند خسرو حیدری را پر کند و شاید در آینده یک خسرو حیدری جدید برای استقلال باشد. وضعیت خسرو هم امروز مشخص خواهد شد، هرچند که خود من احساس می‌کنم مصدومیت او جدی نیست و نباید نگران بود.

جدی‌ترین حاشیه بازی روز گذشته استقلال مربوط به رفتار بختیار رحمانی بعد از تعویض از زمین بازی است. شماره ۷ آبی‌پوشان بعد از تعویض به نشانه اعتراض به رختکن رفت و از این تعویض ناراحت بود. مدیرفنی استقلال در واکنش به این مساله تصریح کرد: اسم این کار بختیار را نمی‌شود حاشیه گذاشت. همه بازیکنان باید بدانند که هر تعویضی دلیل بر ضعیف بازی کردن یک بازیکن نیست. بختیار دیروز روز خوبش بود و خیلی خوب بازی کرد اما چون ما باید وسط زمین را از حریف می‌گرفتیم مجبور بودیم او را تعویض کنیم. این طبیعی است که وقتی شما با حریف وارد جنگ و زد و خورد می‌شوید، بازیکنی که بیشتر می‌جنگد و درگیر می‌شود در زمین می‌ماند دقیقاً به همین دلیل بود که فرشید اسماعیلی را جای بختیار به زمین آوردیم.

او افزود: این یک مساله درون خانوادگی است و قطعاً کادرفنی نیز به این موضوع واکنش نشان خواهد داد. همه بازیکنان باید بدانند که حرف آخر را در یک تیم کادرفنی می‌زند. بعد از تعطیلات بعدی لیگ، از بهمن ماه استقلال هر چهار روز یک بار باید به میدان برود و شاید در آن برهه بعضی از بازیکنان حتی مجبور شوند در بعضی مواقع روی سکو بنشیند، این دلیل نمی‌شود که کسی اعتراض کند و همه باید یادبگیرند به تصمیم کادرفنی تیم احترام بگذارند.

مهدی رحمتی در دقیقه ۹۰ بازی روز گذشته، با یک واکنش عالی استقلال را از خطر از دست دادن امتیاز نجات داد. فریبا راجع به این مساله نیز خاطرنشان کرد: رحمتی نشان داد که دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و تبدیل به همان کسی شده است که همه ما و هواداران از او انتظار داریم. او دیروز هم عملکردی عالی داشت و واکنش او در آن صحنه فوق‌العاده بود. او توپی را گرفت که اگر وارد دروازه می‌شد دیگر نمی‌شد جبرانش کرد. البته باز هم می‌گویم تیم ما در زدن ضربات آخر هنوز ایراد دارد و اگر مهاجمان دقت می‌کردند، در بازی دیروز کار به آن توپ دقیقه ۹۰ نمی‌رسید و با خیال راحت بازی را می‌بردیم.

استقلال روز جمعه در هفته نهم لیگ باید در تهران به مصاف سایپا برود. بهتاش فریبا در پایان در خصوص این بازی نیز گفت: بازی با سایپا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. سایپا تیم خیلی خوبی است که جایگاه واقعی آنها در جدول چیزی نیست که الان می‌بینیم. آنها بسیار خوب بازی می‌کنند و تیم خیلی خوبی هستند. شک نکنید این تیم به مرور زمان به جایگاه واقعی خود برخواهد گشت. تیم ما هم بعد از برد دیروز خیلی آماده است و همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. مطمئن باشید بازی روز جمعه بسیار خوب و جذاب خواهد شد و امیدوارم بتوانیم در ادامه روند خوبمان این بازی سخت را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.



منبع: سایت 90


۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن