تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799351419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستورالعمل لغو بازی های فوتبال بدلیل آلودگی هوا ضروری بود /قانون پیشنهادی ام مورد موافقت afc قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دستورالعمل لغو بازی های فوتبال بدلیل آلودگی هوا ضروری بود /قانون پیشنهادی ام مورد موافقت afc قرار گرفت
عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به افزایش آلودگی هوا ، پیشنهاد لغو مسابقات فوتبال را به مسئولان afc دادم که مورد موافقت قرار گرفت .


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درپی لغو مسابقات فوتبال در قصل گذشته  بدلیل  آلودگی هوا در ژاپن ، چین ،ایران ولزوم یکپارچه شدند قوانین، کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور العمل  لغو مسابقات فوتبال بدلیل آلودگی هوا را برای نخستین بار در جهان فوتبال بر اساس پیشنهاد عضو کمیته پزشکی تدوین و آنرا به کشورهای عضو خود ابلاغ کرد.

در همین خصوص زهره هراتیان در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیشنهادش و چگونگی تایید آن از سوی فیفا و afc  گفت:آلودگی هوا در کشورهای آسیایی به یک اپیدمی تبدیل شده  و سال گذشته در کشورمان بدلیل آلودگی هوا درتهران و غبار وگرد خاک در جنوب بازی های لیگ برتر کنسل شدند که حاشیه های را بوجود آورده بود.

وی ادامه داد: بعد از این اتفاقات طی نامه ای به کنفدراسیون  فوتبال آسیا پیشنهاد دادم که برای جلوگیری از حاشیه ها، نیاز است که دستور العمل یکپارچه ای برای تعطیل کردن بازی های فوتبال تدوین شود ، چرا که در ژاپن و چین هم بدلیل آلودگی هوا بازی ها یی را تعطیل کرده بودند ، که مورد موافقت afcقرار گرفت و مدیریت این پروژه به من محول شد.

هراتیان افزود: برهمین اساس کار گروهی در کمیته پزشکی afc تشکیل شد و پس از 6ماه توانستیم برای نخستین بار دستورالعمل تعطیل شدن مسابقات فوتبال در آسیا را تدوین کنیم و آنرا درحاشیه گنگره کمیته پزشکی فیفا در قطر تصویب و لازم الاجرا کردیم.

وی گفت: با ابلاغ این دستورالعمل به کشورهای آسیایی ، این نیاز احساس می شود که در فدراسیون فوتبال کشورمان نیز کارگروهی در این خصوص  تشکیل شود و شرایط را طبق قوانین afc اجرا کنیم .

عضو کمیته  پزشکی فدراسیون فوتبال درباره  لازم الاجرا بودن این قانون و لغو بازی های لیگ برترکشورمان  درصورت تشدید آلودگی هوا هم خاطر نشان کرد: ما تابع قوانین ملی کشورمان هستم و امکان دارد وزارت بهداشت بعنوان متولی سلامت افراد جامعه  ،شرایط آلودگی هوا را ناسالم اعلام کند و انجام  فعالیت ورزشی برای گروه های پرخطر را ممنوع کند،اما لیگ، فوتبال را تعطیل نکند.  

وی  ادامه داد: در دستور العمل جدید کنفدراسیون آسیا تمام موراد بطور دقیق شفاف سازی شده و آلودگی هوا در منطقه برگزاری مسابقه  دو ساعت قبل و یک ساعت پیش شروع  بازی چک می شود و اگر شاخص آلودگی psiبالاتر از 200باشد مسابقه باید کنسل شود  که لازم الاجرا است و درصورت یرگزاری با برگزار کنندگان برخورد می شود .




۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن