تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803822025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ ذوب آهن 1 - سپاهان 0


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ ذوب آهن 1 - سپاهان 0
تیم ذوب آهن در شروع نیمه دوم توانست روی یک حمله سریع به گل برسد تا سرمربی ذوب آهن در آستانه اولین پیروزی خود در اولین دیدار خود قرار گیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دربی اصفهان یکی از بازی های حساس لیگ برتر در شروع دوباره این مسابقات می باشد. هر دو تیم اصفهانی در فاصله تعطیلات لیگ دچار تغییر و تحولات زیادی شدند. سپاهان با تغییر در کادر مدیریتی از این به بعد محسن طاهری را به عنوان مدیرعامل در راس کار می بیند و در مقابل مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب آهن روی نیمکت این تیم خواهد نشست. هر دو تیم در هفته هفتم نتیجه را به سرخابی های تهرانی واگذار کرده اند و در این دیدار به شدت به دنبال پیروزی هستند.
  با گزارش زنده دیدار ذوب آهن و سپاهان همراه "ورزش سه" باشید:
  هفته هشتم لیگ برتر
ذوب آهن اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان  ساعت 17:00
تیم داوری: محسن ترکی – رضا سخندان – یعقوب سخندان – محمدرضا تارخ – ناظر: حیدر شکور   اخطار:   احسان حاج صفی(20) از سپاهان؛
 
ذوب اهن اصفهان:
رشید مظاهری- مهرداد قنبری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده ، علی همام، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی، جری بنگستون.
سرمربی: مجتبی حسینی.
سپاهان اصفهان:
لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، آرمین سهرابیان، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، فرید کریمی بهزادی، جلال علی محمدی، مهرداد محمدی، رضا میرزایی و احسان حاج‌صفی.
سرمربی: عبدا... ویسی.   شرح نیمه اول:   دو تیم در دقایق ابتدایی بازی سریعی را دنبال می کردند و در همان چند دقیقه ابتدایی هر دو تیم دو موقعیت نصف و نیمه برای گلزنی ایجاد کردند. اما در ادامه حساسیت های این دیدار و ترس مربیان از باخت باعث شد تا محافظه کارانه کار را دنبال کنند. تیم ذوب آهن تا دقیقه 20 بیشتر توپ را در اختیار داشت و با ارسال از جناحین سعی در گلزنی داشت. این روند هم ادامه نداشت و سپاهانی ها کمی جلوتر آمدند تا بازی در میانه میدان ادامه پیدا کند. دو تیم در دقایق میانی بازی بیشتر اشتباه می کردند و تیمی بر تیم دیگر برتری نداشت. در دقایق پایانی نیمه دوم سپاهان کمی جلوتر آمد و روی شوت حاج صفی می توانست به گل برسد که رشید مظاهری با واکنش مناسب مانع از گلزنی سپاهان شد، تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.   شرح گل:   1-0(ذوب آهن): دقیقه 49 روی یک پاس عمقی توپ به بنگستون رسید و ضربه این بازیکن در میان سه مدافع سپاهانی به زاویه مخالف لی اولیویرا زده شد، که توپ پس از برخورد به دیرک عمودی دروازه به موطه جریمه برگشت. در ریباند مرتضی تبریزی حاضر بود و با ضربه سر دروازه خالی سپاهان را باز کرد تا نتیجه با یک گل به سود ذوب اهن دنبال شود.   دقایق حساس:   دقیقه7: پاس دقیق مهدی رجب زاده به درون محوطه جریمه در میان دو مدافع میانی سپاهان به بنگستون رسید ولی تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد. دقیقه 33: ارسال مهدی رجب زاده به تیر دوم با ضربه سر مرتضی تبریزی همراه شد ولی ضربه تبریزی دقت لازم را نداشت و توپ از کنار تیر عمودی به اوت رفت. دقیقه 35: این بار ارسال از سمت راست خط دفاعی توسط مهرداد قنبری روی سر تبریزی فرود آمد ولی باز هم ضربه سر تبریزی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. * دقیقه 37 رشید مظاهری روی یک برخورد دچار مصدومیت از ناحیه پای راست شد که پس از مداوا دوباره بازی از سر گرفته شد. دقیقه 45: شوت زیبای احسان حاج صفی از پشت محوطه جریمه با واکنش رشید مظاهری به کرنر رفت. دقیقه 50: باز هم حرکت تیم ذوب آهن از سمت راست خط دفاعی سپاهان توپ را به صورت عرضی به مهدی رجب زاده رساند که ضربه این بازیکن با واکنش اولیویرا برگشت داده شد. در برگشت مرتضی تبریزی فرصت گلزنی داشت ولی آفساید این بازیکن اعلام شد.   در حاشیه:   * علیرغم پیش بینی هایی که می شد استقبال خوبی از دربی اصفهان به عمل نیامده است. * محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان در این دیدار احتمالا برای دقایقی به میدان خواهد آمد تا آخرین بازی خود را برای زردپوشان اصفهانی در مسابقه ای تمام اصفهانی انجام دهد و برای همیشه کفش هایش را بیاویزد. * مجتبی حسینی که اولین تجربه خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، از کنار خط پیگیر عملکرد شاگردان خود است و نکاتی را در این میان به آن‌ها توصیه می کند. * محسن طاهری مدیرعامل جدید سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر حضور دارد. * سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن هم در کنار محسن طاهری از نزدیک این دیدار را تماشا می کند. * چند گردشگر سوئیسی در استادیوم فولاد شهر حاضر شده اند و این بازی را از نزدیک تماشا می کنند. * محرم نویدکیا در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفته بود و قبل از آغاز بازی همراه با بازیکنان ذخیره گرم می‌کرد.
* هواداران سپاهان از قبل از شروع بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان با سر دادن شعارهایی محرم نویدکیا را به شدت تشویق کردند. * هواداران سپاهانی پیش از آغاز این دیدار و در طول دیدار به شدت این بازیکن را تشویق می کنند.  

16:50  1395/07/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن