تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش بیش از یازده هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پخش بیش از یازده هزار دقیقه برنامه در دهه اول محرم
صداوسیمای مرکز قزوین بیش از 11 هزار و 224 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری با موضوع محرم پخش کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین معاونت سیمای این مرکز بیش از 7 هزار و 698 دقیقه برنامه ی تلویزیونی با موضوع محرم پخش کرد که برنامه های با حسین تابی نهایت،با کاروان عاشورا (تجمع بزرگ عاشورائیان)، روز سقا، انعکاس عزاداری های مردم استان و انعکاس دعای ندبه دوازدهم محرم  در رسانه از مهمترین آنها بود.

وی با اشاره به پوشش زنده ی عزاداری های حسینی در 16 نقطه ی استان تصریح کرد: همایش های شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل، تجمع عاشورائیان در شهرهای دانسفهان، آبگرم، الوند، محمدیه، بیدستان، شال، آبیک، بوئین زهرا، اقبالیه، و تجمعات عزاداران تاکستان در عصر تاسوعا، همایش روز سقا در قزوین، عصرعاشورا در دانسفهان، نماز ظهرعاشورا در قزوین و دعای ندبه ی 12 محرم برنامه هایی است که صداوسیمای مرکز قزوین بصورت زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به برنامه های زنده و ضبطی معاونت سیمای این مرکز در ایام محرم گفت: معاونت سیمای مرکز قزوین برنامه های با کاروان عاشورا و انعکاس را بصورت ضبطی و برنامه های باحسین تا بی نهایت و همایش های شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل و تجمع عاشورائیان را بصورت زنده پخش کرد.

معصومی فر همچنین خاطر نشان کرد: صداوسیما نه تنها عزاداری شهرستانها و شهرها بلکه عزاداری برخی از هیئات شهر قزوین را هم پوشش داد و از ظرفیت زیرنویس برای اطلاع رسانی برنامه های عزاداری هیئت ها نیز بهره برد.

وی در ادامه اظهار داشت: معاونت صدای مرکز قزوین نیز 3 هزار و 318 دقیقه برنامه ی رادیویی پخش کرد که برنامه های سقای حرم، سقای عطشان، شور حسینی، سلام بر آفتاب، روایت عاشقی  و دعای ندبه 12 محرم از جمله مهمترین برنامه های رادیویی در ایام عزاداری های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین علیه السلام بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین همچنین تصریح کرد: معاونت خبر مرکز قزوین با پخش 133 عنوان خبر در قالب 208 دقیقه، شور و حال عاشقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در شهرها و روستاهای استان و همچنین اقدامات دستگاه های اجرایی استان را برای برپایی تجمعات عاشورایی منعکس کرد.

معصومی فر در ادامه ضمن آرزوی قبولی عزاداری های بی پیرایه و خالصانه مردم شهید پرور استان قزوین از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان بخاطر همکاری در انعکاس عزاداریهای مردم در شبکه استانی و شبکه های سراسری قدردانی کرد و گفت: در محرم امسال برای اولین بار از سامانه ی (4G) (فور. جی) برای انعکاس عزاداری های مردم استان استفاده شد که این سامانه با ابتکار مهندسان و متخصصین صداوسیمای مرکز قزوین طراحی وساخته شده است.




۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن