تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817036353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونگر: هواداران معترض مثل ویروس هستند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرور، آرسنال امروز شنبه باید در هفته هشتم لیگ برتر برابر سوانزی به میدان برود. سوانزی بعد از نتایج ضعیفی که در این فصل متحمل شد، سرمربی خود را برکنار و باب بردلی آمریکایی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

آرسن ونگر درباره دیدار با سوانزی و تقابل با باب بردلی گفت: از بازی با سوانزی خاطرات خوبی ندارم. فصل قبل امتیازی که ما برابر سوانزی از دست دادیم، باعث شد تا شانس قهرمانی را از دست بدهیم. قبل از آن نیز به منچستریونایتد باخته بودیم. می خواهیم برای اینکه ویروس هواداران معترض به ما سرایت نکند، اینبار پیروز شویم. باب بردلی تجربه زیادی دارد. او یک تازه کار نیست و در جاهای مختلفی کار کرده و تجربه زیادی دارد. حضور او برای لیگ برتر هم خوب است چون لیگ برتر در حال شناخته شدن در آمریکاست. حضور یک آمریکایی در اینجا باعث می‎شود توجه بیشتری از آمریکا به سمت لیگ برتر بشود. در مجموع بردلی فاکتورهای لازم برای انجام کاری که از او خواسته شده است را دارد و فکر می‌کنم دوران خوبی در سوانزی داشته باشد.

ونگر درباره وقفه بازی‌های باشگاهی به دلیل رقابت های ملی و تاثیر منفی احتمالی آن روی تیمش نیز گفت: در سال‌های قبل تاثیر منفی دیدارهای ملی روی رقابت های باشگاهی زیاد بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و چند وقتی است که نتایج تیم بعد از تعطیلات ملی تغییر کرده و بهتر نیز شده است. اگر به نتایج‎مان پس از وقفه بازی‎های ملی نگاه کنم، منفی نبودند. این تنها عامل تعیین کننده نیست. در یک لیگ دشوار بازی می‎کنیم و چیزی که اهمیت دارد این است که نشان بدهیم می‎توانیم به سطحی بالاتر برویم. هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد و هر چه زودتر روی اهداف‎مان متمرکز شویم، شانس بیشتری برای رسیدن به آنها داریم.

سرمربی فرانسوی درباره انتقادهایی که هواداران از این تیم دارند نیز عنوان کرد: هواداران حامی ما هستند. در سال 2016 چند بازی خارج از خانه را شکست خوردیم؟ تنها یک بازی برابر منچستریونایتد. این نشان از قدرت ما در این فصل دارد. اعتراض هواداران مثل یک ویروس است و خیلی زود در تیم پخش می شود. هواداران قسمت بسیار بزرگی از ورزش هستند و حق دارند خوشحال باشند ولی این را نیز باید در نظر گرفت همه در باشگاه به یک اندازه مسئول هستند. هم من به عناون مربی هم کادر مدیریتی و هم بازیکنان. هواداران باید خوشحال باشند و از بازی تیم لذت ببرند. این چیزی است که در حال حاضر به آن فکر می کنیم. نمایش خوب تیم در هفته های گذشته خیلی به ما کمک کرده است تا روحیه خوبی پیدا کنیم و بخواهیم پیشرفت خودمان را ادامه بدهیم.



۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن